چرا اجاره دستگاه زردی نوزاد من بهتر از شماست

این مسئله بسیار با اهمیت است و می تواند برای نوزاد شما مشکل ساز شود. این مجموعه پس از اجاره دستگاه زردی نوزاد یا فتوتراپی و تحویل آن در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهد. پس از این جهت نگران نباشید زیرا ما در همه زمینه ها آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستیم. با این حال در همیار زردی با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها دستگاه فتوتراپی با کیفیت و قیمت مناسب ارسال خواهد شد. تمامی دستگاه های شرکت رسام دارای مجوز بوده و کاملا اتوماتیک می باشد،و مناسب ترین هزینه را برای اجاره دستگاه زردی در نظر گرفته ایم. در واقع خرما به دلیل خواص فوقالعادهای که دارد نه تنها در دوران بارداری مفید است و حتی میتواند زایمان را تسهیل کند، بلکه پس از زایمان به عنوان غذایی که شیر مادر را زیاد می کند در نظر گرفته میشود. اگر سطح بیلی روبین بیش از حد بالا رود، ممکن است زردی به کف دست و یا حتی زیر زانو نیز کشیده شود. اهمیتی که زردی و بیلیروبین در نوزاد دارد، این است که در اثر افزایش سطحی از غلظت بیلیروبین، زردی در پوست و چشم مشاهده میشود و والدین و پزشک نیز آن را میبینند.

زمانی که بیماری شدت پیدا کرده و خطر انسفالوپاتی حاد بیلی روبین مشاهده می شود نوزاد دچار علائمی از قبیل موارد زیر می شود که همه ی این علائم ممکن است در یک نوزاد مشاهده نشود و هر کودکی ممکن یک یا چند علایم را همزمان داشته باشد. در داروهای گیاهی طب سنتی هم می توان عرق کاسنی و شاه تره را با نسبت های کاملا مساوی با هم ترکیب کرده و روزانه سه لیوان از آن را خورد. همانطور که بالاتر خدمت شما توضیح دادیم شما هم در بیمارستان و هم در منزل می توانید نسبت به درمان زردی نوزاد خود اقدام نمایید که هر دوی این روش ها دارای مزایا و معایب مخصوص خود است. به علاوه در طول درمان می توانید از خدمات مشاوره زردی کار برای اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه زردی به صورت رایگاه بهره مند شوید. در طی یک یا دو روز پس از تولد ، حدود 60٪ از نوزادان دچار زردی می شوند که نشان دهنده این شرایط معمول و خوش خیم است. این خود ممکن است در طول درمان مشکلاتی بسیار را برای نوزاد شما ایجاد نماید.

در طول درمان کادر بیمارستان دمای بدن، علائم حیاتی و پاسخ نوزاد به نور را بررسی می کنند. زردی یا یرقان یک بیماری رایج در نوزادان که بیشتر نوزادان آن را به صورت خفیف تجربه می کنند. این یک بیماری خیلی شایع نیست، اما وقتی اتفاق میافتد، نتیجه آن میتواند برای مادر و نوزاد ویرانگر باشد. آزمایش نوزاد تنها اطلاعات اولیهای را فراهم میکند تا پزشکان بتوانند برای پی بردن به وجود یک بیماری جدی، آزمایشهای تشخیصی دقیقتری را درخواست نمایند. میزان بالای بیلی روبین باید از طریق آزمایش خون تعیین شود. در صورت بالا یا پایین بودن دما از حد طبیعی، خود والدین میتوانند نسبت به کنترل دما اقدام نمایند. به همین دلیل توصیه میشود؛ دستمال یا حوله غیر استریل را به بدن نوزاد نمالید. استفاده زیاد از حد از لامپ های مهتابی نمی تواند به دفع بیشتر بیلی روبین در بدن نوزاد کمک نماید. تولید این لامپ ها در سایزهای مختلف باعث شده تا میزان انرژی در آنها متفاوت باشد بدین ترتیب هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. بهتر است این کار به جای بیمارستان در منزل انجام شود تا مادر در تمام مدت نزد نوزاد خود بوده و تغذیه و شیردهی مادر به طور مرتب ادامه یابد. This po​st has be᠎en done  by GSA C on​tent Generat or Demoversion .

یکی از روش هایی که تاثیر زیادی دارد فیزیوتراپی می باشد که پزشک برای نوزاد تجویز می کند و بهتر است آن را انجام دهید. زردی در نوزادان یکی از شایعترین بیماریهایی است که بیشتر نوزادان در چند روز اول زندگی خود به آن دچار میشوند. ولی در حال حاضر بسیاری از پزشکان اعتقادی به استفاده از شیرخشت و داروهایی نظیر آن ندارند. قطعاً می دانید که این در صورتی است، که میزان عددی بیلی روبین بسیار بالاست و پزشک معالج راهی جز تعویض خون نخواهد داشت، ولی اگر وضعیت کودک شما به نسبت مطلوب است، و به هیچ عنوان نیاز به استفاده از تعویض خون وجود ندارد. هپاتیت ناشی از دارو: این ممکن است در اثر مصرف الکل، اریترومایسین، متوترکسات، آمیودارون، استاتینها (به عنوان مثال، لوواستاتین، پرواستاتین، روزوواستاتین)، نیتروفورانتوئین، تستوسترون، داروهای ضد بارداری خوراکی، استامینوفن و بسیاری از داروهای دیگری ایجاد شود. این کار سبب ایجاد بیلی روبین می شود. عوارضی که میتواند دریک نوزاد ایجاد شود در اطراف خط قرمزی است که نباید به آن برسد. احتمال ابتلا به زردی در این نوزادان بیشتر است، زیرا بدن نوزادانی که گروه خونی آنها با گروه خونی مادر ناسازگار است ممکن است پادتنهایی تولید کند که باعث تخریب گلبولهای قرمز و در نتیجه سبب افزایش میزان بیلیروبین خون آنها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *