چرا از اجاره دستگاه زردی نوزاد متنفرم

زردی عارضهای که پوست صورتی رنگ نوزاد را به رنگ زرد تبدیل میکند و 60 درصد نوزادان در بدو تولد به آن مبتلا میشوند. همچنین این میوه یک دیورتیک طبیعی بوده که با بهبود تعادل الکترولیت های بدن به کاهش فشارخون کمک میکند. کرنیکتروس می تواند باعث آسیب دائمی عصبی ، از جمله کاهش شنوایی ، فلج مغزی ، ناتوانی های ذهنی و حتی مرگ شود. اما اگر والدین در این خصوص سهل انگاری کنند و برای درمان نوزاد هیچ اقدامی انجام ندهند عدد زردی به سرعت افزایش پیدا می کند و بیلی روبین کم کم در مغز رسوب پیدا می کند و باعث مشکلاتی در مغز خواهد شد. بنابراین به حرف افرادی که استفاده از نور مهتابی به جای دستگاه فتوتراپی پیشنهاد می کنند، توجه نکنید زیرا باعث می شود نوزاد دلبند شما درمان نشود و در نهایت درمان زردی نوزاد شما به تعویق افتاده و ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری مواجه شود. نحوه کار این مدل از دستگاه درمان زردی نوزاد بدین صورت بوده که یک محفظه برای قرار دادن نوزاد روی آن وجود دارد؛ پس از باز کردن درب های دستگاه و قرار دادن کودک، با استفاده از دکمه های کنترلی تعبیه شده روی دستگاه، شرایط درمان ( مانند زمان و شدت و … ) را تنظیم کرده تا دستگاه فعال شود. Th​is con​tent has been created by GSA Cont ent Generato r DEMO .

دستگاه فتوتراپی مدل های مختلفی دارد، برای مثال برخی از آن ها مانند فتوتراپی بیمارستانی، بدون محفظه نگهداری از نوزاد هستند که در صورت استفاده از آن ها باید نوزاد را در تخت نگهداری قرار داد؛ برخی مدل ها نیز خودشان دارای جایگاهی برای نگهداری نوزاد هستند که معروف ترین آن ها فتوتراپی اینتنزیو نام دارد. خرید فتوتراپی اینتنزیو اولویت پزشکان برای درمان است و جزو محصولات پزشکی معروف بوده که به دلیل ساختار مناسب، دارا بودن محفظه نگهداری نوزاد و شکل زیبا، بسیار مورد توجه و استقبال درمانگاه ها و بیمارستان ها قرار دارد. از مزیت های لامپ های فلئورسنت می توان به ارزان بودن آنها اشاره کرد اما این لامپ ها بعد از حدود 1200 ساعت استفاده ، شدت نور و تقریباً 35-40 % از تابندگی نور آبی خود را از دست می دهند. کرنیکتروس یک عارضه مغزی نادر اما جدی از زردی درمان نشده در نوزان است که میتواند آسیبهای جبرانناپذیری به کودک وارد کند. البته زمانبندی گذاشتن نوزاد زیر دستگاه و نحوه خوراک مادر نوزاد و نحوه کارکرد ویژگی های دستگاه توضیحات مناسبی هستند که در زمان اجاره دستگاه از ما معمولا بیان می شود. دستگاه فتوتراپی اینتنسیو در ۲ مدل ۱۲ و ۱۶ لامپی تولید شده که دارای سنسور دما و سنسور پوستی می باشد؛ همچنین در این مدل نمایشگری تعبیه شده که مدت زمان نور درمانی و کارکرد لامپ ها را به نمایش می گذارد.  Th is  data was gener᠎ated  by G SA  Con tent Gen​erator D emoversion !

دستگاه فتوتراپی اینتنزیو ( که برخی به آن دستگاه فتوتراپی اینتنسیو هم می گویند ) یکی از انواع دستگاه فتوتراپی بوده که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود و دارای محفظه ای برای نگهداری نوزاد است. همچنین بدون مشورت با پزشک کودکتان از شامپوهای درمانی استفاده نکنید، زیرا این شامپوها میتواند پوست حساس نوزاد را تحریک کند. بدن نوزاد در موضع نور های سفید، سبز یا آبی واقع می شود به نوعی که به اکثر بخش های پوست نوزاد این نور ها بتابند. این گلبول های قرمز با توجه به عللی مورد حمله زردی واقع شده اند با توجه به نیرویی این نور مخصوص از بین رفته و بیلی روبین های تازه ای جای آنها را می گیرند و این یعنی عامل زردی پایین آمده و زردی نوزادان التیام یافته است. از کجا بفهمیم زردی نوزاد خوب شده؟ که بیشتر این دستگاه های زردی نوزاد دارای لامپ های مانند، لامپ های مهتابی و یا حتی لامپ های LED و یا لامپ های SMD می باشند. ارائه گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد برای والدین دارای اهمیت بسیاری است. جهت دریافت مشاوره گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید ابتدا با کسب مشاوره رایگان و افزایش آگاهی خود نسبت به انواع دستگاه فتوتراپی (زردی) با خیالی آسوده از درمان نوزاد دلبند خود از بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات رفع زردی نوزاد دستگاه مورد نظر خود را اجاره نمایید.

​C onte​nt h᠎as ​be en c᠎re​ated by GSA Content Generat or D​em​oversion.

شرکت های مختلف، مدل های مختلف با ساختار های متفاوت از این مدل دستگاه را می سازند و قیمت دستگاه فتوتراپی اینتنزیو با توجه به این عوامل رنج قیمتی متفاوتی را به خود می بیند. مراکز درمانی می توانند با خرید دستگاه فتوتراپی اینتنزیو صاحب یک دستگاه عالی با قابلیت تنظیم میزان و زمان نور درمانی بشوند. از روش های درمانی مدرن برای کاهش سطح بیلی روبین در خون نوزادان می تواند به تغذیه تقویتی، نور درمانی (فتوتراپی)، ایمونوگلوبولین داخل وریدی (IVIg) یا انتقال خون اشاره نمود. فتوتراپی راهی است که تقریبا توسط آن می توان هر نوع زردی را درمان نمود. بنابراین زردی نوزاد از مواردی است كه باید آن را جدی تلقی کرد و حتما درمان نمود. قیمت اجاره دستگاههای فتوتراپی 4 لامپه از حدود 30 هزار تومان شروع شده و تا 100 هزار تومان در هر شب قابل تغییر است. امروزه دستگاههای فتوتراپی(زردی نوزادان) مدلهای خانگی و بیمارستانی استفاده می شوند. اما توجه داشته باشید که حتماً باید از دستگاه فتوتراپی استفاده کنید نه از لامپهای فلورسنت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *