چرا درمان زردی نوزاد یک تاکتیک است نه یک روش

در چند روز اول تغذیه کودک با 8 تا 12 بار در روز ، کمبود آب در بدن کودک را جبران می کند ، که به بیلی روبین کمک می کند تا سریع تر از بدن خارج شود. برخی از نوزادان برای کمک به اصلاح زردی ناشی از افزایش سطح بیلی روبین و پایین آوردن سطح بیلی روبین ، تحت لامپ های مخصوص (فتوتراپی) قرار می گیرند. اگر سطح آن به اندازه کافی پایین باشد، درمان کودک تمام می شود. همچنین براساس نوع منبع تابش نور به دو دسته ی فلورسنت و ال ای دی تقسیم می شوند. این نوع دستگاهها در دو مدل فلورسنت و الای دی موجود میباشند و در حداقل زمان بیماری را کاهش میدهند. سو مصرف مواد مخدر و اختلالات ارثی خون از عواملی هستند که خطر ابتلا به این زردی را افزایش میدهند. در صورتی که مادر شیر کافی ندارد، میتوانید از شیرخشک برای تغذیه نوزاد استفاده کنید. عرقیاتی مانند : عرق بیدکاسنی ، شاه تره و کاسنی ، عرق بید ، عرق کیالک بیشتر استفاده کنید. گزانگبین و ترنجبین را به مقدار ۱۰۰ گرم و شیرخشت را بهاندازه ۱۰ گرم در یک ظرف ۴ لیتری عرق بید یا بید کاسنی مخلوط نمایید. Th is content was do​ne wi th the help  of GS​A Co​nt​ent ​Genera tor DE᠎MO!

در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با زردی نوزاد در اختیار شما عزیزان دهیم ، با زردی کلینیک همراه شوید… استفاده از این مدل اصولی و استاندارد نیست و نه تنها جنبه درمانی ندارد بلکه خود می تواند تاثیرات مخربی بر پوست نوزاد داشته باشد. ثابت شده است که شیردهی موثر باعث کاهش سطح بیلی روبین می شود. کودکی که سطح بیلی روبین او خیلی بالاست و یا بیش از حد سریع افزایش پیدا می کند، به درمان نیاز خواهد داشت. معمولاً فتوتراپی تنها روشی است که برای رهایی از بیماری زردی لازم می شود. زردی در عین حال که مشکل شایعی است و برای تعداد زیادی از نوزادان رخ میدهد و اگر به موقع درمان شود مشکلی ایجاد نمیکند، چنانچه به موقع درمان نشود، میتواند در درصد پایینی مشکلساز شود. موقع لكتابة المعادلات الرياضية باللغة العربية. ما معنى كلمة مراهق باللغة العربية. ما معنى كلمة قيمة بالانجليزية. ما انواع المصدر المؤول. وظائف الطائف نساء. كلام عن بعد المسافات بين الحبيبين تويتر. بعد از ۶ بار فشار دادن سمت چپ عدد ۱ را خواهید دید که نشانگر یک ساعت است و اگر مجددا فشار دهید عدد سمت راست نشانگر دقایق بیش از یکساعت است .

زردی کودکان را سر خود درمان نکنید ۲۸اردیبهشت، ممتاز نیوز : دکتر مهناز شریف، متخصص گوارش نوزادان گفت: «به هیچ عنوان اقدام به خود درمانی زردی نوزادان نکنید. زردی درجات متفاوتی دارد ، پس از گرفتن جواب ازمایش زردی نوراد اگر عدد زردی بالاتر و مساوی عدد ده باشد به این معنی ست که کودک زردی دارد و باید درمان آغاز شود اگر درجه زردی بین عدد ده تا بیست باشد میتوان درمان را براحتی در منزل اغاز کرد زیرا این بیماری در مراحل اولیه بی خطر بوده و به راحتی قابل کنترل است و مزایای زیادی برای کودک و والدین که خواهان اجاره دستگاه هستند دارد. در بیشتر موارد ، زردی طی 2 تا 3 هفته از بین می رود. كمپلكسی از ذرات حاوی DNA را در خلا شتاب داده و با شتاب بسمت بافت هدف شلیك می كنند. اگر ابتلا به سایر بیماری ها رد شود و فتوتراپی نتواند زردی را برطرف کند، ممکن است پزشک انجام تعویض خون را توصیه کند. مجموعه هومکا با همکاری مجهزترین آزمایشگاهها در استان تهران و سایر شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و مشهد، همواره بهترین خدمات آزمایش در منزل را زیر نظر بیمه پایه و تکمیلی به شما ارائه میدهد.

صندلی خود را نزدیک پنجره قرار دهید، بنابراین کودک هنگام تغذیه، آروغ زدن یا خوابیدن کنار شما نور طبیعی می گیرد. اگر نوزاد شما مبتلا به زردی می باشد برای درمان الزام به بستری کردن نوزاد و حضور در بیمارستان ندارید بلکه با نظر پزشک معالج نوزاد و یا مشاورین و متخصصین موسسه شیراز درمان می توانید نوزاد دلبندتان را در منزل و در کنار مادر درمان نمائید. برای درمان زردی نوزادان اجاره دستگاه زردی نوزاد با قیمت ارزان از همیار زردی معمول ترین روش درمان می باشد. در طی هفته اول پس از تولد زردی فیزیولوژیک ایجاد شده و با درمان مناسب نهایتا طی یک هفته بهبود پیدا می کند. از عوارض موقت فوتوتراپی نوزادان می توان به راش های پوستی، اسهال، گرم شدن بیش از حد و کم آبی بدن نوزاد اشاره نمود. اگر زردی نوزاد کم باشد خود به خود بهبود یافته و نیاز به درمان خاصی ندارد.

 Po᠎st was g​en erated by GSA Con​tent Gen erat or D᠎em over sion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *