چرا شما به هیچ وجه اجاره دستگاه زردی نوزاد را ببینید این واقعا

در برخی موارد توصیه می شود که به جای شیر مادر از شیر خشک استفاده گردد، به طور کلی مواردی هم چون شرایط محیطی نوزاد، خوراک مادر و… البته زمانبندی گذاشتن نوزاد زیر دستگاه و نحوه خوراک مادر نوزاد و نحوه کارکرد ویژگی های دستگاه توضیحات مناسبی هستند که در زمان اجاره دستگاه از ما معمولا بیان می شود. معمولا در زردی، صلبیه چشم نوزاد و پوست دست و پای نوزاد به سبب افزایش میزان بیلی روبین، زرد رنگ می شود. سفیدی چشم بچههایی كه با خوردن خوراكیهای رنگی مبتلا به زردی شدهاند، به رنگ سفید است اما سفیدی چشم نوزادان مبتلا به زردی، زرد رنگ است. مهمترین علت زردی چشم نوزاد باقی ماندن و یا پایدار شدن زردی فیزیولوژیک نوزادی است. زرد شدن سفیدی چشم و پوست که اصلیترین علائم زردی نوزاداناند، معمولاً بین روز دوم و چهارم پس از تولد ظاهر میشوند. زردی غیرمحلول در آب: در نوع دوم زردی، بیلیروبین محلول در آب نیست و از راه ادرار كردن دفع نمیشود و در بدن باقی میماند، در صورتیكه درمان آغاز نشود و میزان بیلیروبین بیش از حد شود، در مغز نوزاد رسوب كرده و عقبماندگی ذهنی نوزاد را همراه دارد. This  da​ta w᠎as written by G SA᠎ Con tent Generator Demov᠎ersi on.

نوع زودرس قبل از روز هفتم شروع میشود و عوامل مستعد کننده نوزاد عبارتند از کاهش مصرف شیر مادر و خوراندن آب قند و درمان آن، شیردهی مکرر ( بیش از ۱۰ بار در ۲۴ ساعت ) و منع مصرف آب و آب قند است. زردی ممکن است طی 2 تا 4 روز پس از تولد شروع شود و قبل از پخش شدن در پایین بدن، در صورت شروع شود. وقتی مادران نارنگی مصرف کنند، این ماده باعث افزایش فعالیت آنزیمی در کبد میشود که کمک میکند تا کبد بیلی روبین را فیلتر کرده و باعث خروج آن از بدن نوزاد شود. نكته حائز اهمیت آن است كه در نوزادان این ماده به آسانی از سد مغزی – خونی عبور می کند و موجب آسیب سلولهای مغزی میگردد كه در آینده خود را به صورت عقبماندگی ذهنی و معلولیتهای حركتی و ناشنوایی نشان میدهد. همچنین، برای محافظت از چشمان او در برابر نور، با استفاده از روکش چشمش را بپوشانید. محققان برخی از تجویزهای مادربزرگها برای برطرف كردن این مشكل را تایید میكنند. یكی از این تجویزها، شیر خشت است.

مطالعه بالینی پژوهشگران ایرانی روی ‪ ۲۰۰‬نوزاد مبتلا به زردی در یكی از بیمارستانهای شهر تهران نشان داد استفاده از قطره خوراكی عصاره گیاه دارویی شیر خشت همراه نوردرمانی تا حد زیادی در درمان این نوزادان موثر است. زردی نوزادان در اغلب موارد خفیف است و مشکل خاصی ایجاد نمیکند؛ اما نیاز است پزشک در روزهای ابتدای تولد، نوزاد را از نظر ابتلا به زردی بررسی کند تا موارد خاص تشخیص داده شود. به یاد داشته باشید که هر انسان با دیگری فرق دارد و این پزشک نزاد شما است که تشخیص میدهد چه درمانی برای او در نظر گرفته شود. یکی از مسائل مهم این است که والدین چند روز بعد از تولد نوزادان را برای معاینه نزد پزشک ببرند. بروز این زردی در نوزادانی كه زودتر از موعد به دنیا آمدهاند، بیشتر است. استفاده از مهتابی تقریبا راهی است كه به كاهش طول مدت بستری شدن نوزاد در بیمارستان كمك میكند. اشعه یو. وی یا ماوراء بنفشی كه از مهتابی ساطع میشود، بیلیروبینهای رسوب كرده را شكسته و به قطعات ریز تبدیل میكند. وی ادامه داد: پزشکان طب مدرن این میزان را با اندازهگیری مقدار بیلی روبین خون میسنجند. قبل از رفتن به آزمایشگاه یا محل نمونه گیری از خون نوزاد، می توانید آب معمولی یا شیر مادر را به نوزاد بدهید.

آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه میکند که همه نوزادان تازه متولد شده، یک بار قبل از ترخیص از بیمارستان و بعد زمانی که نوزاد 3 تا 5 روزه است، از نظر زردی معاینه شوند. حالا اگر میزان بیلیروبین نوزاد بین ۱۷ تا ۲۰ باشد، این از نظر ما خطرناك است، چون احتمال رسوب در مغز وجود دارد و با رسوب بیلیروبین، نوزاد دچار عقبماندگی ذهنی میشود. غذایی كه مادر از آن استفاده میكند، بهطور مستقیم در شیر او ترشح میشود و نوزاد از شیری كه حاوی انواع و اقسام مواد است، استفاده میكند. اجاره دستگاه زردی نوزاد، راھی قطعی، سریع و یک روش علمی و موثر در درمان زردی محسوب می شود. بیبی طب درمان یک شرکت معتبر درمانی با سابقه 15 ساله و متشکل از بهترین ماماها و پرسنل درمان می باشند که با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های فتوتراپی روز جهان و بهره گیری از علم مامایی بستری را فراهم نموده تا به جای روند درمان نوزاد در بیمارستان و مشقت ها که بر کسی پوشیده نیست و دور بودن نوزاد از مادر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در منزل برای تسهیل و آرامش مادر و نیز نوزاد فراهم آورد. یك تیم آمریكایی ادعا میكند كه برنامهای قابل نصب روی گوشیهای تلفن همراه را ساخته است كه كار تشخیص بیماری زردی نوزاد را برای پزشكان و والدین راحتتر میكند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *