چرا شما به هیچ وجه درمان زردی نوزاد را ببینید این در واقع

مطالعهی حاضر جهت بررسی ارتباط نوع زایمان با بروز و شدت زردی در نوزادان انجام گرفته است. همچنین حافظه دستگاه میتواند مدت زمان استفاده از دستگاه از ابتدا تا حال حاضر را به اپراتور گزارش دهد. البته میتوانید از شورتهای مخصوص فتوتراپی نیز استفاده کنید که در داروخانههای سراسر کشور موجود میباشد. اشعه یو وی یا ماوراء بنفشی که از مهتابی های مخصوص درمان زردی ساطع میشود، بیلیروبینهای رسوب کرده را شکسته و به قطعات ریز تبدیل میکند. در فتوتراپی از لامپهای مخصوص با طول موج مشخص استفاده میشود. حداقل ۴-۶ لامپ استفاده شود و لامپها هم بیشتر از ۵۰۰ ساعت کار نکرده باشد. خبر خوب این است که در بیشتر موارد، زردی نوزاد تازه متولد شده با رشد کبد کودک و شروع تغذیه کودک، خود به خود از بین می رود که به عبور بیلی روبین از بدن کمک می کند. با این حال ، کبد هنوز در حال رشد یک نوزاد ممکن است به اندازه کافی بالغ نباشد تا بیلی روبین را از بین ببرد. لازم است بدانید: تغذیه مادر روی زردی نوزاد تأثیر خاصی ندارد و بیشترین چیزی که ممکن است باعث زردی نوزاد شود، عدم سازگاری گروه خونی مادر با نوزاد است و زمانیکه این ناسازگاری وجود داشته باشد نوزاد دچار زردی می شود.

علائم زردی نوزاد ممکن است دو سه روز بعد از تولد ایجاد شده و تا ۶ و ۷ روز بعد از آن به بیشترین حد خود برسد. نوزادانی که بیشترین خطر ابتلا به زردی نوزاد را دارند: نوزادان نارس (نوزادانی که قبل از 37 هفته بارداری متولد شده اند)نوزادانی که به اندازه کافی شیر مادر یا شیرخشک دریافت نمی کنند ، یا به این دلیل که مشکل سختی برای تغذیه دارند یا به دلیل اینکه شیر مادر آنها هنوز در شیر نیست.نوزادانی که گروه خونی آنها با گروه خونی مادرشان سازگار نیستنوزادی که گروه خونی آن با مادر مادر سازگار نیست ، می تواند تجمع آنتی بادی هایی ایجاد کند که می تواند گلبول های قرمز خون آنها را از بین ببرد و باعث افزایش ناگهانی سطح بیلی روبین شود. ثابت شده که استفاده متعادل از قهوه به کاهش خطر ابتلا به بیماریهای کبدی، از جمله سرطان و فیبروز (زخم) کمک کرده و پیشرفت آنها را کند میکند. شرکت زردی شکن نسیم سلامت نوزاد به عنوان مجهزترین مرکز ارائه خدمات پشتیبانی فتوتراپی نوزادان اجاره دستگاه فتوتراپی در مشهد را پشتیبانی می نمایید.جهت انجام آزمایش زردی در مشهد و خدمات مشاوره ای ودرمان زردی نوزاد به گروه مشاورین سلامت نوزاد در تالار مشاوره سایت ویا به کانال تلگرام سلامت نوزاد مراجعه نمایید.صندوق حامی نوزاد با هدف کاهش هزینه ها درگروه مشاورین سلامت نوزاد طراحی شده است،که با پرکردن فرم پذیرنده در صندق حامی نوزاد ویا پیوستن در کانال تلگرام سلامت نوزاد امکان استفاده از مزایا صندوق فراهم می گردد. ᠎Th is  post was c᠎re ated with G​SA C onte᠎nt Generator ​DEMO!

اگرنوزاد مشکوک به زردی باشد، در ۲۴ ساعت اول تولد آزمایش زردی انجام خواهدشد. به همین دلیل توصیه میشود نوزادان ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ترخیص توسط متخصص کودکان معاینه شوند. زردی در نوزادان معمولا به دلیل عدم فعالیت آنزیمهای موثر روی بیلی روبین در هنگام تولد روی میدهد که بعد از گذشت چند روز از تولد این آنزیمها فعال شده و حالت یرقان (زردی) از بین میرود. بیلی روبین غیر مستقیم در خون به آلبومین متصل میشود و به سمت کبد میرود و هنگام ورود به کبد از اآبومین جدا میشود و وارد سلول های کبدی میشود. خوردن غذاهایی که سرشار از فیبر ، ویتامین ها و آنزیم های گوارشی هستند ، به نوزاد شما بهترین فرصت را برای کاهش زردی می دهد. ⦁ تولید افزایش یافته توده گلبول قرمز، کاهش نیمه عمر گلبول قرمز، نارس بودن گلوکورونیل ترانسفراز از کبد باشد. کاتابولیسم هموگلوبین در سیستم رتیکولواندوتلیال بیلی روبین تولید میکند.

2- هموگلوبین کمتر از 8 در بیمار با سندرم حاد عروق کرونر. اگر کودک شما زردی دارد ، روشهایی وجود دارد که می توانید از شدیدتر شدن آن جلوگیری کنید. اگر متوجه شدید علائم زردی در کودک شما وجود دارد ، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. زردی غیر مستقیم هم به دلیل کامل نشدن کارایی آنزیم ها در بدو تولد به وجود میآید. درصورتیکه بیشتر زردیها از روز سوم به بعد شروع میشود و به همین دلیل برای کنترل آن باید نوزاد توسط پزشک متخصص کودکان معاینه شود. زردی در روزهای اول تولد اغلب مهم و خطرناک است و معمولا توسط پزشک متخصص کودکان تشخیص داده شده و میزان زردی تعیین میشود. اگر انگشتی که به آرامی روی پوست کودک فشار داده شود باعث زرد شدن آن قسمت از پوست می شود ، احتمالاً نشانه زردی است. اما مواد غذایی و مواد شیمیایی مختلف، به اشکال مختلفی هضم و متابولیزه میشوند، به طوری که برخی از خوراکیها نسبت به بعضی دیگر ، با کبد سازگارترند. ᠎This post h as been done ​by G᠎SA C᠎ontent G en erator DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *