چرا نادیده گرفتن درمان زردی نوزاد هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

اگر متوجه شدید کودک شما علائم زردی را دارد، سریعاً با پزشک تماس بگیرید. در ادامه به نحوه درمان زردی با طب سنتی خواهیم پرداخت. در طب سنتی، علت زردی افزایش یافتن سطح صفرا می باشد. صفرا یا زرد آب که یکی از خلط های چهارگانه است، دارای طبع گرم و خشک است صفرا مثل آتش عمل می کند بدین شکل که همان گونه که آتش تمایل به شعله ور شدن به سمت بالا دارد، صفرا نیز هنگام زردی هم ابتدا در قسمت های بالایی بدن مثل چشم، صورت و گردن هویدا می بود و در نقاط دیگر بدن به ندرت دیده می شود. در این روش درمانی از چراغ های ویژه ای برای تغییر بیلی روبین به لومیروبین استفاده می شود که می تواند از طریق صفرا یا ادرار کودک دفع شود. در زیر چند درمان خانگی سنتی موثر را بیان می کنیم که می تواند با ترکیب شدن با سایر روش ها از شدت بیماری بکاهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با انواع علائم زردی نوزاد آشنا کنیم. در صورت وجود زردی در چشم یا صورت و نقاط دیگر بدن پس از 2 روزگی نوزاد توسط پزشک متخصص ویزیت شود.

شیردهی خوب نه تنها باعث میشود نوزاد به اندازه کافی از مواد مغذی شیر بهره ببرد، بلکه منجر به دفع ادرار و مدفوع زیاد هم میشود. این بیماری که به اسم یرقان نوزاد هم شایع است درمان های متنوعی دارد. در این شرایط که کبد هم هنوز بالغ نشده است نمی تواند این بیلی روبین را تجزیه کند و در خون باقی می ماند و باعث ایجاد زردی می شود. معمولا هم خطرناک نیست. معمولا در صورت زردی داشتن نوزاد، توصیه می شود مدتی جراحی ختنه به تعویق بیفتد. زمانی که شما با مجموعه ما تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت کامل یک مشاوره به شما ارائه میکنه که زردی نوزاد شما در چه مرحلهای قرار داره و برای درمان زردی نوزاد چه اقداماتی را انجام بدهید اگر شما نیاز به استفاده از دستگاه زردی نوزاد یا همون دستگاه فتوتراپی داشته باشید کارشناسان این مجموعه به صورت کامل همه دستگاهها را به شما معرفی میکند و مناسبترین دستگاه را با توجه به درجه زردی نوزاد شما به شما اعلام میکند در صورت تأیید شما دستگاه خدمتتون ارسال میشه و وقتی دستگاه به دست شما رسید توسط کارشناسان نصب و راهاندازی میشود و به صورت کامل آموزش کار با دستگاه خدمت شما ارائه میشه البته ما یک ویدیو آموزش کامل براتون ارسال میکنیم که صفر تا صد درمان زردی در منزل را داخل اون ویدئو توضیح دادیم شما تنها کاری که میکنید ویدیو رو تماشا میکنید سؤالات خودتون رو یادداشت میکنید و زمانی که کارشناسان ما تو منزل شما حاضر شدن شما همه سؤالات و ابهامات خودتون از کارشناسان میپرسید و کارشناس ما وظیفهاش که به صورت کامل به سؤالات شما پاسخ بده البته اگر در طول درمان شما سؤالی براتون پیش اومد تو هر ساعت از شبانه روز با مجموعه ما یعنی بسپارش تماس بگیرید کارشناسان ما به صورت کامل سؤال شما جواب میده و براتون رفع ابهام میکنند .

 This da ta w​as created by G​SA C​onte nt G ener ator  Dem ov ersi on!

خانواده های نوزادانی که در منزل فتوتراپی می کنند توسط تیم متخصص موسسه پرستاری و پزسکی مهرگان نو در زمینه مراقبت از نوزاد و فتوتراپی در منزل آموزش دیده اند. این فوقتخصص اطفال در ادامه این مطلب افزود: اواخر هفته نخست تولد فاز دوم كرنیكتروس شروع میشود كه خود را با افزایش “تونیپیتر ” یعنی سفت شدن دست و پا و بروز تب و گریه با صدای ریز نشان میدهد؛ در مرحله سوم كه معمولاً پس از یك هفتگی است سفتشدن دست و پا كاهش یافته و دوباره شروع میشود كه به همین دلیل مشكلات مغزی مزمن در طفل باقی میماند. درمان زردی با طب سنتی از دیر باز مورد توجه ایرانی ها بوده است. نوزاد در فواصل زمانی معین در منزل ویزیت می شود و موفقیت درمان و وضعیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. می توان گفت که شیر خشت و ترنجبین، بهترین داروهای کاهنده زردی نوزاد در طب سنتی هستند. پس از شناخت فتوبیولوژی بیلی روبین ، دستگاه های فتوتراپی ساخته شده و از سال 1958 به عنوان یک روش درمانی غیرتهاجمی بی ضرر در درمان زردی ، شناخته شد و امروزه به طور گسترده از آن استفاده می شود. زیرا گرم بودن نوزاد و از دست دادن آب بدن ، باعث تشدید زردی می شود و مهم ترین نکته اینکه والدین دقت داشته باشند که هیچ نوع ماده خوراکی و هیچ نوع دارویی چه خود مادر استفاده کند و چه به طور مستقیم به نوزاد داده شود باعث پایین آوردن زردی نمی شود لذا بعضی از دارو هایی که به نوزاد داده می شود باعث ایجاد عوارض خطرناکی در نوزادان می شود .

پیشنهاد میگردد والدین عزیز به جای استفاده از قرص فنوباربیتال برای از بین بردن زردی نوزاد چنانچه شدت بیماری کم باشد از قطره بیلی ناستر که یک داروی گیاهی است و هیچ خطری نیز برای کودک ندارد استفاده نمایند ضمن اینکه شیر دهی به نوزاد را نیز افزایش دهند. البته گاهی اوقات زردی در هفته اول تولد نوزاد بروز میکند که علت آن کمبود شیر مادر و تغذیه ناکافی نوزاد است. زردی نوزاد معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که کبد کودک آنقدر بالغ نیست که بتواند از بیلی روبین موجود در جریان خون خلاص شود. سفیدی چشم نوزاد به نظر زرد می آید. مهمترین نشانه این بیماری همان زردی پوست است که گاهی سفیدی چشم را نیز درگیر میکند. زردی پوست و سفیدی چشم – نشانه اصلی زردی نوزاد – معمولاً بین روز دوم و چهارم پس از تولد ظاهر می شود. بهترین پیشگیری از يرقان نوزاد تغذیه کافی است. برای شروع بعد از اینکه تصمیم قطعیتان را برای بچهدار شدن گرفتید باید مستقیم به مطب پزشکان زنان و زایمان بروید و تحتنظر پزشک متخصص از نظر میزان آمادگی برای بچهدار شدن مورد بررسی قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *