{چگونه|روشهای آسان|دریابیم که چگونه|چگونه میتوان|چگونه میتوان|یادگیری|روشها|بهترین راه|راه درست|راه|نکاتی در مورد ساخت محصول شما متمایز شدن با آزمایش زردی نوزاد

این تغییر قیمت می تواند بدلیل مدل دستگاه و امکانات آن و یا محاسبه مسیر حمل و نقل دستگاه روی قیمت هر شب آن باشد. دستگاههای فتوتراپی(زردی نوزادان) در دو مدل خانگی و بیمارستانی استفاده می شوند. دستگاههای خانگی با ویژگی های مختلفی و با قیمتهای متفاوت به فروش می رسند. خرید دستگاههای فتوتراپی خانگی برای افرادی که می خواهند برای بچه خود استفاده کنند و استفاده دیگری ندارند، معمولاً به صرفه نیست؛ زیرا قیمت دستگاه فتوتراپی بالاست و با توجه به اینکه بعد از اتمام کار، قابل استفاده در منزل نیست به نظر می رسد که اجاره و استفاده موقت از این دستگاهها به صرفه تر است. بنابراین به چشم بند در این دستگاه فتوتراپی احتیاجی نیست. قیمت این دستگاه یک قیمت ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلف می تواند تغییر کند. چنانچه نوزاد شما دچار زردی چشم یا پوست شده باشد باید از این دستگاه برای درمان استفاده شود. حدود 60 تا 80 درصد نوزادان ایرانی در روزهای نخست پس از تولد دچار زردی می شوند که این زردی در نیمی از آنان بسیار پرخطر است . آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که همه نوزادان تازه متولد شده قبل از ترخیص از بیمارستان و بعد از ۳ تا ۵ روزگی حتماً از نظر ابتلا به زردی تحت معاینه و آزمایش زردی نوزاد قرار بگیرند تا در صورت بروز بیماری، هر چه سریع تر درمان شوند.

از دستگاه فتوتراپی هم در منزل و هم در بیمارستان استفاده می شود. مورد دیگری که قیمت دستگاه فتوتراپی را تحت تاثیر قرار می دهد تنوع در منبع نور فتوتراپی می باشد. اما توجه کنید که این تغییر رنگ از پوست شروع نمیشود بلکه از سفیدی چشم ها شروع می شود. این دستگاه می تواند منابع نوری مختلفی را با توجه به شدت عارضه زردی در نوزاد دارا باشد. در دستگاه فتوتراپی چندگانه نیز به شکل هم راستا و موازی از منابع فیبراپتیک و غیر فیبراپتیک استفاده می شود. نور افکن هالوژن، لامپ فلوئورسنت، لامپ فلوئورسنت متراکم و دیود ساطع کننده نور یا همان ال ای دی از جمله منابع نوری هستند که در دستگاه های فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد لامپ ها و نوع لامپ ها از جمله مواردی هستند که در قیمت دستگاه فتوتراپی موثر می باشند. دستگاه فتوتراپی میزی؛ برای استفاده از این نوع دستگاه فتوتراپی کافی ست آن را در جایی مسطح قرار دهید و پایه های دستگاه را باز کنید. دستگاه فتوتراپی تونلی؛ دستگاه فتوتراپی تونلی به شکلی ست که بدن نوزاد وارد تونل می شود و سر او از تونل بیرون خواهد ماند. نوری که در فتوتراپی تابیده می شود باید فاقد یو وی بوده و کلاملا برای نوزاد بی خطر باشد.

دستگاه فتوتراپی فیبراپتیک، دستگاه فتوتراپی سنتی و دستگاه فتوتراپی چندگانه انواع مختلفی از این دستگاه هستند که در هر کدام از آن ها منبع تابش نور متفاوت از دیگری می باشد. این دستگاه ها می توانند لامپ های فلوئورسنت یا ال ای دی داشته باشند و همچنین تعداد لامپ ها در آن ها متفاوت باشد. خرید اینترنتی دستگاه فتوتراپی از مجموعه GMED به شما این امکان را می دهد تا به بستری وسیع از دستگاه های فتوتراپی دسترسی داشته باشید که هر کدام قابلیت های خاص و ویژه ای دارند و در عین حال از استانداردهای بهداشت و مجوز های لازم برخوردار هستند. قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی ال ای دی بدلیل جدید بودن تکنولوژی این نوع از دستگاهها بسیار متغیر است. قابلیت هایی که یک دستگاه فتوتراپی می تواند داشته باشد عبارتند از دماسنج بدن نوزاد، قابلیت تنظیم نور، بهره مندی از دریچه دید شفاف نوزاد، قابلیت تعویض لامپ ها، بهره مندی از صدای کم، قابلیت حمل آسان، بهره مندی از فن تهویه، تنظیم زاویه تابش نور، عدم تولید گرمای زیاد، بهره مندی از نمایشگر ال سی دی رتگی، دماسنج محیط، آلارم حرارت محیط و دمای بدن نوزاد، آلارم پایان یافتن زمان فتوتراپی، اعلام زمان کارکرد دستگاه فتوتراپی، نمایش میزان کارکرد منبع نور، قابلیت بررسی تعداد ساعاتی که نوزاد تحت فتوتراپی بوده و آلارم هایی که به اشکالات فنی دستگاه باز می گردد. ​Th​is data has been creat ed with t he help of GSA Con tent​ G enerat or DEMO.

آن ها دارای انواع سیستم های هشدار هستند و در صورتی که سلامت نوزاد تحت خطر باشد آلارم خواهند داد. برای استفاده از دستگاه فتوتراپی باید نوزادان چشم بند مخصوص داشته باشند اما نوع خاصی از این دستگاه وجود دارد که نوزادان دیگر به چشم بند احتیاجی نخواهند داشت. و اما انواع دیگری از دستگاه فتوتراپی نیز وجود دارد که به آن “دستگاه فتوتراپی دوقلو” گفته می شود و برای ززردی هایی که شدت آن بسیار بالاست مورد استفاده قرار می گیرد. ما در شرکت زردی شکن رسام اجاره دستگاه فتوتراپی LED را به شما پیشنهاد میکنیم که طول درمان را چندین برابر پایین تر می آورد. در زمان درمان نوزاد با دستگاه زردی شیردهی باید به صورت مداوم و مکفی به نوزاد داده شود. با استفاده از لامپ فتوتراپی، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نمی گردد و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند، بیلیروبین به صورت ترکیب محلول در آب درآمده و توسط کبد و کلیه دفع می شود. بیماری ارثی نقص تشکیل مینای دندان که به عنوان هیپوپلازی مینا نیز شناخته می شود ، یکی از این شرایط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *