چگونه اجاره دستگاه زردی نوزاد در پاکدشت خود را بهبود دادم در یک درس روشن

دندانپزشک ممکن است از یک مخلوط پومیس برای از بین بردن لکه های سطح دندان برای کودکان نوپا استفاده کند. علت اصلی زردی یا یرقان افزایش رنگدانه ی بیلیروبین در خون نوزاد می باشد، بیلیروبین در خون تمامی انسانها فارق از سن آنها فعال می باشد که کبد بیلیروبین خون را جمع آوری می کند و از مدفوع دفع می گردد. این نوع لکه ها ممکن است نشانه ای از فلوروز باشد و زمانی اتفاق می افتد که کودک نوپا از مقادیر زیادی خمیردندان فلوریداسیون یا خمیردندان های فلوراییده استفاده کند. این نوع لکه ها معمولا هنگامی ظاهر می شود که پلاک روی لثه ، مواد غذایی یا نوشیدنی هایی که کودک مصرف می کند را جذب کند. تغذیه پیشرفته برای جلوگیری از کاهش وزن ، پزشک ممکن است به شما پیشنهاد دهد که کودک شما از تغذیه کافی برخوردار نمی باشد و به طور مکرر تغذیه یا مصرف مکمل را توصیه کند.

اگر در مورد تغذیه نوزاد خود یا شیر دادن به او دچار نگرانی شده اید یا سوالی در این زمینه دارید، حتما با پزشک مطرح کنید. شیر دهی: نوزادانی که با شیر مادر تغذیه میشوند، بهویژه آنهایی که در شیردهی یا دریافت مواد مغذی کافی از طریق شیردهی مشکل دارند، بیشتر در معرض خطر زردی هستند. بعلاوه، نوزادان تازه متولد شده دارای مقادیر زیادی گلبول قرمز هستند که خیلی سریع شکسته شده و جایگزین میشوند و به دلیل تجزیه این گلبولهای قرمز منجر به تولید بیشتر بیلی روبین میشود. این وضعیت به افزایش غیرعادی سطح بیلی روبین در خون گفته می شود که می تواند باعث تجمع بیلی روبین در بافت های مختلف بدن شود. زردی خفیف در نوزادان یا می تواند به دلیل تغییرات طبیعی در متابولیسم بیلی روبین باشد ، یا می تواند اولین علامت یک مشکل پزشکی باشد. در عرض یک یا دو هفته ، زردی به خودی خود بهبود می یابد. یرقان یا زردی یکی از بیماریهای شایع در بین نوزادان است که از هر ۵ نوزاد در سه نفر (درصد شیوع ۶۰ درصد) مشاهده میشود. صفرا مایعی به رنگ زرد مایل به سبز است که توسط کبد ترشح میشود و حاوی کلسترول، نمکهای صفراوی و مواد زائدی مانند بیلی روبین است.  This c᠎ontent has ᠎be᠎en wri tten  with G᠎SA Content  Gene᠎ra᠎tor DEMO !

در نوزادان، کبد هنوز به اندازه کافی برای دفع بیلی روبین بالغ نشده است. به طور معمول زردی خفیف نوزاد با رشد کبد برطرف میشود، اگر نوزادان تغذیه مکرر داشته باشند، بیلی روبین از بدن آن دفع شود. نور شکل و ساختار مولکولهای بیلیروبین را به گونهای تغییر میدهد که آنها میتواند از طریق ادرار یا مدفوع دفع شوند. همچنین، 87 نفر (9/98 درصد) از عطاریها از شیر خشت به عنوان اولین انتخاب گیاه دارویی جهت تجویز به مادر و نوزاد نام بردهاند. این لکه ها در لایه های عمیق تر از دندان رخ می دهد. چنانچه پیش از این هم در نم نمک توضیح دادیم اگر مکمل های آهن باعث لکه دار شدن دندان های کودک شده است عادت کنید که حفره دهان را با پاک کردن ، مسواک زدن یا شستشو بلافاصله پس از دادن مکمل تمیز کنید. • یرقان ناشی از هپاتیت نیاز به داروهای ضد ویروسی یا استروئیدی دارد. اگر تغییر رنگ دندان کودک به دلیل غذای خاصی (مانند چغندر یا انواع توت ها) باشد ، امری موقت خواهد بود. لکه های سیاه ممکن است به دلیل فاسد شدن خمیر دندان ، در صورت افتادن یا جراحت ظاهر شود.

هنگام خواب شب بطری شیر به کودک ندهید. در مرحله بعد، مکمل های تغذیه ای مربوط به فرد شیر دهنده یا شیرخشک را در نظر بگیرید. برای نمونه گیری از ادرار نوزادان، کیسههای مخصوصی وجود دارند که به محل خروج ادرار میچسبند. این تغییر رنگ ممکن است به دلایل مختلف از جمله عفونت و مشکلات مادرزادی اتفاق بیفتد. و یا همان مهتابی می باشد که می توان با قرار دادن نوزاد در زیر این نور به روند بهبود وی سرعت بخشید. در صورت وجود زردی در چشم یا صورت و نقاط دیگر بدن پس از 2 روزگی نوزاد توسط پزشک متخصص ویزیت شود. بیش از 70 درصد نوزادان تازه متولد شده که رسیده و سالم باشند به زردی مبتلا می شوند. یک مشکل یا افتادن دندان ها می تواند به اعصاب و خون رسانی آن ها آسیب برساند. هر رنگ از لکه ها می تواند نتیجه عوامل یا شرایط فردی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *