چگونه اجاره دستگاه زردی نوزاد را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیم

به احتمال زیاد طی هفته های 2 و 3 به اوج خود می رسد ، اما ممکن است در یک ماه یا بیشتر در سطح پایین باقی بماند. همچنین احتمال مرگ و میر در نوزادان کم وزن بیش از دیگر نوزادان با وزن طبیعی است و رابطه عکس با وزن نوزاد در زمان تولد دارد. ساده ترین شاخص بهداشتی که در عین حال مهمترین و رایج ترین شاخص نیز به شمار می رود وزن هنگام تولد است. در واقع نوزادی با این وزن چه نارس باشد و چه ۳۷ هفته دوران بارداری را کامل طی کرده باشد یک نوزاد کم وزن به شمار می رود و در معرض مشکلات و خطرات ناشی از آن قرار دارد. نوزادان کم وزن ۲ تا ۳ برابر نوزادان با وزن معمولی در معرض خطر این مشکلات قرار دارند همچنین ناهنجاری های مادرزادی و مشکلات تنفسی در این نوزادان بیشتر است. از آنجا که شیوع کم وزنی در ایران نسبتا بالا می باشد شناخت عوامل موثر بر کم وزنی و روش های جلوگیری از وزن کم نوزاد هنگام تولد از جمله مراقبت های دوران بارداری به ویژه برای گروه سنی پرخطر اهمیت زیادی دارد و می تواند از مشکلات و بیماری های که وزن کم در نوزاد ایجاد می کند پیشگیری نماید.

از جمله تفاوت عمده آنها در قدرت درمانی آنها می باشد که متناسب با درجه زردی نوزادان است، ارائه می گردد. اجاره دستگاه زردی نوزاد و فروش دستگاه زردی نوزاد از تخصص های ما می باشد و خوشحالیم که توانسته ایم خدمات پزشکی خود را مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور ارائه نماییم. علاوه بر رابطه زردی با وزن کم نوزاد ، نوزادان با وزن کم در معرض بیماری های مختلف دیگری نیز قرار دارند که در اینجا می توان به آنها اشاره نمود. در این نورافکن های فتوتراپی معمولاً چراغ هالوژن با 150 watt و 21 V به همراه یک بازتابنده با پوشش مخصوص که طول موج مادون قرمز را جذب می کند ، قرار دارند. نوزادان کم وزن در معرض مشکلات و عوارض مختلفی قرار دارند که می توان در این میان به مشکلات عصبی , بینایی , شنوایی , عقب ماندگی های ذهنی و معلولیت های جسمی اشاره نمود. ᠎This data has been writt en with G​SA C on tent G᠎enerat or D em᠎over sion!

بر همین اساس پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با انجام یک مطالعه تاثیر رفلکسولوژی و ماساژ را بر بیلیروبین خون نوزادان مبتلا به زردی بررسی کردند و تاثیر این دو روش را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دادند. از این شاخص برای ارزیابی وضعیت نوزادان در هنگام تولد در هر کشور استفاده می شود در اینجا عوامل موثر بر کم وزنی و مشکلات ناشی از آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین روشهای استفاده از دستگاه ها نیز در کانال تلگرام و … خواهشمندیم که به دلیل اینکه اجاره بهای دستگاه ها در بازار دارای نوسان می باشد برای پرسش در مورد قیمت با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید. بازدید کنندگان محترم شما می توانید انواع مدل های دستگاه ها را در سایت ما مشاهده بفرمایید و قیمت های آن ها را از طریق شماره تماس تلفن های موجود در وب سایت، در بازار تماس، حاصل بفرمایید. انواع مختلفی از دستگاه های فتوتراپی دارای تعداد لامپ های مختلف هستند و ممکن است از نوع دوقلو یا چندگانه باشند.

اصطلاح پزشکی زردی در نوزادان زردی چشم نوزاد است. اجاره دستگاه زردی نوزاد توسط ما در شرکت ایمن زردی همراه با پک ضد زردی که شامل چشم بند ضد زردی ، شورت ضد زردی برای نوزاد شما می باشد قابل ارائه است . پس از نمونهگیری معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان لازم است تا نتایج تست ارائه شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل تنها کافیست با شرکت زردین بر ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی تماس بگیرید. همانطور که گفتیم وزن مهمترین عامل تعیین کننده سلامت نوزادان است و گزینه ای است که نشان از سیر تکامل در نوزادان و شیرخواران دارد. با این حال، کبد در حال رشد نوزاد تازه متولد شده ممکن است برای حذف بیلی روبین به اندازه کافی بالغ نباشد. اگر نوزاد کم وزن نارس باشد اما وزن نوزاد با سن بارداری متناسب باشد پتانسیل رشد در این نوزادان مانند نوزادان ترم ( نوزادان با سن ۳۷ هفته بارداری یا بیشتر ) و با همان شرایط می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *