چگونه برای تبدیل درمان زردی نوزاد به موفقیت

علاوه بر مسائل اقتصادی، شاید همین دلیل سبب افزایش روند تکفرزندی و کاهش میل زوجین به باروری و فرزندآوری در سالهای اخیر شده است. سونوگرافی و هیجانهای گرانقیمت: یکی از قسمتهای هیجانانگیز دوران بارداری، سونوگرافی است که معمولا چهار بار طی دوران بارداری (ماه دوم، اواخر ماه سوم و ششونیم ماهگی و اواخر بارداری) برای بررسی میزان رشد جنین و سلامت بارداری با صلاحدید پزشک انجام میشود. با استفاده از این لامپ ، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نشده و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند، به صورت ترکیب محلول در آب در آمده و توسط کبد و کلیه دفع میشود. اجاره دستگاه فتوتراپی LED در قم ،فلورسنت و SMD تنها کافیست با ما تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه ما مشاوره رایگان انجام دهید . هنگامی که چراغ های فتوتراپی روشن هستند، یک دماسنج را در زیر بغل کودک قرار دهید و بررسی کنید که آیا دما بین ۳۶.۱ درجه سانتیگراد تا ۳۷.۸ درجه سانتیگراد (۹۷ درجه فارنهایت و ۱۰۰ درجه فارنهایت) ثابت می ماند یا خیر. کمتر از 15 p های تی و کای دو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. Da​ta has been created by GSA᠎ Con tent G enerator Dem ov er sion!

پس از تشخیص نهایی، علت یرقان پیدا می شود و با تمرکز برای رفع این علت روش درمانی مناسب اتخاذ می شود. چون قدرت خریدشان پایین آمده است و از پس چنین هزینه هایی بر نمی آیند. ویلچرها در مواقعی که راه رفتن به دلیل بیماری، جراحت، مشکلات مربوط به کهولت سن یا ناتوانی دشوار یا غیرممکن است استفاده میشوند. بیلی چک دستگاهی برای تست زری نوزاد بدون نیاز به آزمایش و خونگیری است که می توانید در منزل این تست را از نوزاد خود بگیرید. در مواردی بسیار نادر هم مشاهده شده است این آسیب های مغزی و زردی بیش از حد ممکن است به مرگ نوزاد منجر شود. اینها علائمی هستند که نشان میدهند بیلیروبین بیش از حد مجاز در خون کودک وجود دارد. در این بین هستند جوانانی که به دلیل ترس از کابوس خرید، عقد و تالار و هزینه های سنگین ازدواج از ازدواج می ترسند و هرگز پا پیش نمی گذارند.

این روزها بیشتر جوانان قید ازدواج را زده اند و یا زوج های جوان خیلی کمتر از گذشته برای خرید به بازار می آیند و وقتی هم که می آیند ترجیح می دهند با نصف کردن سرویس طلا و کم کردن از آن به نوعی آبرو داری کنند. همین حقایق است که باعث شده مجردها فکر ازدواج را از سرشان بیرون کنند، یا زوج هایی هم که ازدواج می کنند برای فرزندآوری دست نگه دارند. دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی در واقع وسیله ای است که با تابش نور مخصوص به بدن کودک موجب شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته در زیر پوست نوزاد میشود و باعث شکسته شدن بیلی روبین شده و از طریق مدفوع دفع میشود. زردی یا یرقان مشکلی است که منجر به زرد رنگ شدن پوست نوزاد و قسمت سفیدی چشم او میشود. بسیاری از نوزادان در زمان ترخیص از بیمارستان (روز دوم) شروع به زرد شدن میکنند در این شرایط، ممکن است پزشک یک آزمایش پیگیری، زمانیکه کودک شما سه تا پنج روزه است، انجام دهد.

پوشک بارلی سایز 5 یکی از مدلهای عرضه شده در بازار است. به افزایش بیش از حد بیلیروبین در خون، هایپربیلیروبینمی میگویند. باید نوزادان را از لحاظ زردی تحت پیگیری قرار داد. نوزاد باید برای قرار گرفتن تحت این دستگاه فتوتراپی حتما از چشم بند مخصوص استفاده کند تا چشم های او دچار آسیب نشود. لامپ های مهتابی معمولی خانگی اثری در درمان زردی ندارند و نوردرمانی می بایست در بیمارستان و یا در شرایط خاصی که پزشک تجویز کند با دستگاه مخصوص فتوتراپی در منزل انجام بگیرد. دستگاه فتوتراپی کلاسیک و ال ای دی LED جهت درمان زردی نوزاد در منزل بهترین گزینه جهت درمان زردی نوزاد در منزل می باشد. در طی فتوتراپی مستمر، درمان متوقف نخواهد شد و ممکن است شیری مادر دوشیده شود و از طریق لوله ای به معده کودک وارد شود یا مایعات به یکی از رگهای آنها تزریق شود (به صورت داخل وریدی). اتفاقی که برای همه ما می افتد؛ کافی است چند قلم جنسی که از سوپرمارکت بیشتر برداریم! اینها حقیقت است، حقیقتی که تمام ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *