چگونه درمان زردی نوزاد خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم

برای کرایه دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید و از شرایط موجود با خبر شوید. برای برقراری ارتباط با اجاره دستگاه زردی در تهرانپارس می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید. با کرایه دستگاه زردی نوزاد در تهرانپارس می توانید با مشورت پزشک از نوزاد خود در خانه محافظت کنید. لازم به ذکر است خدماتمان را در سراسر تهران بدون هیچ محدودیتی ارائه می نماییم و از آنجایی که ما خود تولید کننده اصلی دستگاه فتوتراپی هستیم، هزینه اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل بسیار مقرون بصرفه می باشد. هنگامی که بدن نوزاد بیش از حد بیلی روبین دارد پوست زرد خواهد شد، این وضعیت زردی نامیده می شود.در تمامی نوزادان درجاتی از آن وجود دارد (بالاتر از ۲ میلی گرم بر دسی لیتر) اما زمانی که عدد این زردی به بالاتر از ۵ میلی گرم بر دسی لیتر میرسد به مرحله قابل مشاهده با چشم میرسد و پزشک معالج تشخیص زردی میدهد و با آزمایش بیلی روبین عدد و درجهی قطعی و دقیق آن مشخص میشود، زردی نوزاد در نیمی از نوزادان ترم (نوزادی که بیشتر از ۳۷ هفته یا بیشتر را در رحم مادر گذرانده) و ۸۰ درصد نوزاد پره ترم (نوزادی که کمتر از ۳۷ هفته را در رحم مادر گذرانده است) دیده میشود.زردی نوزاد تازه متولد شده هنگامی اتفاق می افتد که کودک سطح بالایی از بیلی روبین در خون داشته باشد. Content has been c reated  with GSA Conte​nt G​en​er at᠎or DE​MO !

دستگاه فتوتراپی به وسیله ی تابیده شدن نور به پوست نوزاد در مواقعی که این بیماری در حال بیش از اندازه بالا رفتن بیلی روبین به طور غیر مستقیم و یا همان زردی است، مورد استفاده قرار می گیرد. شعار ما در شرکت زردی شکن رسام همواره این بوده است که گهواره سلامت نوزاد بوده است و در راستای تحقق شعار و اهداف شرکتمان سعی نموده ایم با افراد متخصص و متعهد به وفای عهدشان همکاری نماییم و صحیح ترین خدمات را به مشتریان مان ارائه نماییم. اثر ماده ی سمی بیلی روبین روی سلول های مغز نوزاد در همان هفته های اول تولد ظاهر می شود ، یعنی نوزاد بی حال می شود ، شیر نمی خورد و به تدریج دچار انقباضات عضلات ، اختلال در درک ، تکلم و شنوائی میگردد. حدود یک هفته بعد از تولد، سطح بیلی روبین و یا مادهای که باعث تغییر رنگدانه های پوست میشود، در خون تا حد بسیار زیادی بالا میرود و این دوران خطرناکترین دوران زردی در نوزاد میباشد. برای درمان نمودن بیماری زردی آن ها استفاده از دستگاه فتوتراپی می باشد که این دستگاه تنها دستگاهی است که از عوارض جانبی بسیار کمی برخوردار می باشد.

بعضی نوزادان مبتلا به زردی شدید شده و هرچند غیر-معمول است، تعداد کمی از آنها با عبور بیلیروبین اضافی از خون به مغز، دچار عوارض عمده میشوند. در زمان درمان نوزاد با دستگاه زردی شیردهی باید به صورت مداوم و مکفی به نوزاد داده شود. در هر صورت باید حین فتوتراپی از شیر تغذیه نماید حال به صورت شیر خشک اما با مشورت پزشک باید انجام شود. قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس با قیمتی مناسب ارائه می شود. البته جهت تشخیص زردی نوزاد توجه داشته باشید که طبیعی بودن رنگ مدفوع و یا ادرار، ردکننده زردی نیست و بنابراین اگر در صورت طبیعی بودن رنگ آن ها، به دلیل تغییر رنگ پوست به وجود زردی شک کردید، باید حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید. اهمیت استفاده از دستگاه زردی نوزاد، مزیت های اجاره آن و آشنایی با خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران پارس، موضوعاتی هستند که در تیتر های بعدی پیرامون آن ها صحبت کرده و اطلاعات مثمر ثمری در اختیار خواننده ها قرار داده ایم. وزن بسیار کم جابجایی و حمل ان را با سهولت بسیار همراه کرده است. لازم به ذکر است که در تمام طول درمان مشاوران ما همراه شما خواهند بود.

قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی در تهرانپارس ، در زمان قرار گرفتن کودک در دستگاه فتوتراپی در حالت استاندارد کودکتان در یک گهواره و یا تخت سر پوشیده قرار می گیرد که در معرض نوعی نور فلورسنت می باشد که به وسیله ی پوست نوزاد جذب می گردد. اگر در ادرار شما بیلی روبین یافت شود، میتواند به این معنی باشد که نوعی آسیب یا انسداد کبد شما در حال وقوع است و باید پیگیری شود. نوزادان تازه زایمان مبتلا به زردی باید در مقایسه با نوزادانی که از این نظر سلامتی ندارند ، بیشتر تغذیه شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. در واقع اجاره دستگاه فتوتراپی یکی از کاربردی ترین روش های درمان زردی نوزاد است که با استفاده از نور، زردی را درمان می کند. اما به شکل کلی روش های درمان شامل: شیر دهی دائمی: کودکانی که به خوبی نتوانند از شیر مادر تغذیه کنند، رنگدانه های زرد و یا همان بیلی روبین موجود در خون آن ها از بدنشان دفع نمی شود و بر روی پوست او جمع می گردد و سبب تب نوزاد می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *