چگونه محصول خود را فراری درمان زردی نوزاد بسازیم

هنگامیکه نوزاد در این دستگاه قرار میگیرد، هیچ لباسی بهجز یک پوشک نخواهد داشت تا بهصورت مستقیم در معرض نور دستگاه باشد. ، کمبود آلفا یک آنتی تریپسین و سندرم آلاژیل نمونههایی از بیماریهایی هستند که ایجاد هیپربیلیروبینمی مستقیم میکنند. دقت کنید که عدم درمان این عارضه می تواند با انواع اختلالات مغزی و یا ناشنوایی همراه باشد بنابراین درمان زردی نوزاد با مهتابی یکی از روش های رایج، موثر و مقرون به صرفه برای کودکان می باشد. ابراهیمی و همکاران به این نتیجه رسیدند که عصاره گیاه عناب با افزایش تعداد دفعات مدفوع و ادرار نوزاد می تواند باعث دفع بیلی روبین شده و در درمان یرقان نوزادی موثر باشد. خون گرفته شده از پاشنه یک نوزاد تازه متولد شده برای آزمایش سطح بیلی روبین مورد استفاده قرار می گیرد. دارند که در مورد آنها در مطالب جداگانه ای نوشته ایم . زمانی که شما شما دستگاه فتوتراپی اجاره می کنید، نوزاد شما در منزل و توسط خود شما مورد درمان قرار می گیرد، و این موضوع باعث می شود، مادر و نوزاد بالعکس بیمارستان که مادر و نوزاد از هم دور هستند، در کنار هم باشند. چه زمانی به دستگاه فتوتراپی نیاز است؟

آیا رو به بهبود است؟ است که در بسیاری از موارد عامل خراب شدن دستگاه هستند، به همین دلیل هزینه استفاده از این لامپها برای فتوتراپی بالا میرود. اگر درجه یرقان نوزاد بالا باشد نیز بهترین راه درمان آن اجاره دستگاه فتوتراپی است که هم بهبودی بیماری در آن قطعی بوده و هم به هیچ عنوان عوارض خطرناک ندارد. از آنجا که نوزاد از شیر مادر تغذیه می کند، لذا قطعا وضعیت مزاجی مادر در نوزاد تاثیر گذار است. به خانواده های عزیز توصیه میشود که در صورت وجود زردی در فرزند خود بدون انجام رفتارهای پرخطر از دستگاههای فتوتراپی که لامپ های ال ای دی دارند و برخلاف لامپ های مهتابی امواج مضر تولید نمیکنند و بسیار برای درمان زردی نوزاد مفید هستند استفاده کنند تا خیالشان از درمان فرزندشان راحت باشد. نوزاد مبتلا باید سریعا بستری شده و تحت درمان قرار بگیرد. معمولا نوزادان چندروزه مبتلا به زردی میشوند. هنگامی که عوارض رخ میدهد، معمولاً به دلیل مشکلات زمینه ای است و نه خود یرقان. ​Th᠎is data has  be​en w ri tten ​wi th t᠎he he​lp of GSA Co ntent Generato​r DEMO᠎!

استفاده از مهتابی مخصوص زردی تقریبا راهی است که به کاهش طول مدت بستری شدن نوزاد در بیمارستان کمک می نماید. برای درمان از روش فتوتراپی استفاده می شود به این صورت که ، نوزاد را زیر نوع نور(ماورای بنفش) قرار میدهند . لازم نیست روال زمانی ثابتی برای ماندن زیر نور داشته باشید ، کودک را طبق روال همیشگی برای شیر خوردن یا تعویض پوشک خارج کنید و دوباره وقتی آرام یا خواب است زیر دستگاه بگذارید. دستگاه های ال ای دی شامل ال ای دی تخت و ال ای دی تونلی می شوند. این می تواند موثرترین راه درمان زردی نوزاد باشد که سال های زیادی است مردم از آن استفاده می کنند. در حقیقت ، ممکن است لازم باشد شما بیشتر اوقات به کودک خود غذا دهید ، زیرا فتوتراپی می تواند باعث کم آبی بدن شود. فتوتراپی به منظور درمان یرقان و زردی از نظر پزشکی بسیار بی خطر تلقی می شود.

اگر پوست در ناحیه ای که فشار دادید زرد شد، احتمالاً کودک شما زردی خفیفی دارد، در غیر این صورت باید رنگ پوست برای لحظه ای کمی کمرنگ تر از رنگ طبیعی خود شود. در آزمایش زردی نوزاد سطح بیلی روبین در سرم خون یک نوزاد تازه متولد شده اندازه گیری می شود تا مشخص شود که سطح بیلی روبین در گردش خون طبیعی است یا غیر طبیعی. نور شکل و ساختار مولکولهای بیلی روبین را تغییر خواهد داد. بستن چشمان نوزاد باعث می شود تا در مقابل نور اذیت نشود. با این حال تمام تلاش خود را انجام دهید تا کودک هرچه بیشتر شیر مادر دریافت کند، زیرا این امر به او کمک می کند مقدار بیلی روبین اضافی را از بدن خود خارج کند. سطح بالای بیلی روبین باعث می شود که پوست کودک و سفیدی چشم ها، زرد به نظر برسند. فتوتراپی یک روش درمانی مؤثر و مطمئن برای درمان زردی است که هم میتوان آن را در بیمارستان انجام داد و هم میتوان تحت نظر متخصص اطفال اقدامات درمانی را در منزل به انجام رساند. یکی از مهمترین کاربردهای طب سنتی درمان زردی نوزاد است. علائم زردی نوزاد معمولاً از دو سه روز پس از تولد شروع می­شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *