چیزی که قیمت دستگاه زردی نوزاد کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

بیلیروبین سرم طی چهار ساعت پس از مداخله برای نوزادانی که مکمل مایعات IV دریافت کرده بودند، کمتر بود (MD: -34.00 میکرومول/لیتر (1.99- میلیگرم/دسیلیتر)؛ 95% CI؛ (3.06) 52.29- تا (0.92) 15.71-؛ 67 شرکتکننده؛ 1 مطالعه) (شواهد با کیفیت پائین، یک سطح به خاطر غیر-مستقیم بودن و یک سطح برای شک به سوگیری انتشار کاهش یافت). به طور کلی بیش از70درصد نوزادان در روزهای اولیه تولد دچار زردی میشوند و معمولاً آمار زردی در نوزادانی زودرس حدود 80 درصد افزایش میابد. نکته دیگر اینکه این نوزادان نباید زیاد پوشانده شده و گرم نگهداری شوند . زردی شکم نیز باید کم شده باشد و اینکه چهره کودک حالت رنگپریدگی نداشته باشد. به محض اینکه متوجه شدید که نوزادتان زردی دارد، بسیار مهم است که بدون انتظار با پزشک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی مشورت کنید. اولین و مهم ترین نشانه یرقان یا زردی نوزاد زرد شدن پوست و چشم است. در غیر این صورت؛ ماده بیلی روبین که باعث یرقان می شود، می تواند در خون بیش از حد افزایش یابد و به مغز آسیب برساند از این روی بهتر است به محض متوجه شدن از داشتن زردی نوزاد خود برای درمان توسط پزشک اقدام کنیدبا سایت مرکز پرستاری مهرگان نو همراه باشید در ادامه به تعریف زردی و درمان آن پرداخته ایم.

نور درمانی (فتوتراپی) ، کودک شما ممکن است در زیر یک لامپ مخصوص قرار گیرد که طیف سبز-آبی نور ایجاد می کند. کبودی یا آسیب داخلی طی زایمان نیز باعث ایجاد زردی در نوزاد می شود. جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد تنها کافیست با ما در زردی شکن رسام تماس بگیرید ما در اسرع وقت دستگاه زردی نوزاد را برای شما ارسال می کنیم. با اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید با خیالی آسوده طی آموزش های دریافتی از شرکت ضد زردی نوزاد را در زیر این دستگاه بخوابانید. کبد نابالغ یک نوزاد معمولاً نمی تواند به سرعت کافی بیلی روبین را از بین ببرد و باعث می شود میزان بیلی روبین خون افزایش یابد. والدین محترم باید بدانند که گرفتن خون از نوزاد هیچگونه عارضهای برای وی ندارد ولی انجام آن در هنگام بروز زردی برای تشخیص نوع زردی و میزان آن و سرعت افزایش آن به طور مرتب ضروری است و عوارض انجام ندادن آن به مراتب بسیار بیشتر و شدیدتر از گرفتن چند سی سی خون میباشد. در حالت کلی دو الی سه روز زمان برای درمان زردی توسط دستگاه زردی نوزاد نیاز است اما ممکن است با توجه به شرایط نوزاد این زمان فتوتراپی بیشتر یا کمتر باشد.

دستگاه های فتوتراپی (دستگاه زردی نوزاد) در دو مدل دستگاه فتوتراپی خانگی و دستگاه فتوتراپی بیمارستانی در بازار عرضه می شود؛ دستگاه های بیمارستانی عمدتاً ثابت و سنگین بوده و غیر قابل حمل می باشند. در منزل از تخصصی ترین و ویژه ترین خدمات زردی شکن رسام می باشد. اگر سطح بیلی روبین نوزاد در محدوده طبیعی باشد، کودک شما از بیمارستان مرخص می شود و میتوانید از پرستار خصوصی در منزل استفاده کنید تا تمامی خدمات پزشکی و پرستاری را برای درمان نوزاد شما انجام دهد. در حالی که در گذشته، خانواده با همین داروهای گیاهی بدون عوارض زردی بچه را به طور چشم گیری کاهش می دادند، اما امروزه پزشکان نه تنها از این دارو ها استفاده نمی کنند بلکه مصرف آن را نیز مضر می دانند. • لامپ های ال ای دی قابل نصب روی دستگاه های قدیمی هم هستند و نیازی نیست تا شما برای نصب آنها دستگاه جدیدی را تهیه کنید. قیمت دستگاه زردی نوزاد و قدرت درمانی براساس تعداد لامپ های موجود و تابش شدت نور آن تعیین می شود، و شامل انواع دو لامپه، چهار لامپه، شش لامپه، هشت لامپه تا دوازده لامپه می باشند، که با توجه به میزان شدت بیماری و شرایط جسمانی کودک به خصوص وزنش مورد استفاده قرار می گیرند. C onte᠎nt h᠎as ​been c​re᠎at ed by GSA Con​tent ​Ge᠎nerator DE᠎MO.

به ندرت ، سطح بیلی روبین در خون که به طور غیرمعمول زیاد است ، می تواند نوزاد تازه متولد شده را در معرض خطر آسیب مغزی قرار دهد ، به ویژه در حضور برخی از عوامل خطرزا برای زردی شدید. بهتر است فتوتراپی به صورت مداوم انجام شود و یک ساعت برای شیر دادن و ملاقات مادر بهعنوان استراحت در نظر گرفته شود. فتوتراپی یک روش درمانی سبک است که برای تبدیل بیلی روبین غیرمستقیم به مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد. تخریب سریع گلبول های قرمز و در نتیجه آزاد شدن هموگلوبین جنین در جریان خون منجر به تولید بیلی روبین می شود. آزمایش بیلی روبین بالاتر از حد طبیعی (افزایش یافته) می تواند تخریب تسریع شده گلبول های قرمز را منعکس کند یا ممکن است نشان دهد که بیلی روبین آنطور که باید دفع نمی شود ، نشان می دهد که ممکن است مشکلات عملکرد کبد یا سایر ناهنجاری ها وجود داشته باشد. سفیدی چشم نیز زرد می شود. رنگ زرد روی پوست بهتر است در نور روز یا زیر لامپ فلورسنت دیده شود. پونه کوهی یک آنتی اکسیدان قوی بوده و ممکن است به تجزیه مولکول های بیلی روبین و درمان زردی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *