چیزی که همه درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد دوست ندارند و چرا

اگر کودک شما زودتر از ۷۲ ساعت پس از تولد ترخیص شد، قرار ملاقات بعدی را برای بررسی زردی در طی دو روز پس از ترخیص قرار دهید. بیلی روبین زمانی ایجاد می شود که بدن گلبول های قرمز خون قدیمی را تجزیه می کند. این ماده در واقع بعد از شکسته شدن گلبول های قرمز رنگ فرسوده و پیر و تجزیه شدن آنها به وسیله بدن به وجود می آید. بیلی روبین ماده زائد زردرنگ است که پس از خارج شدن آهن از خون، در جریان خون باقی میماند. نحوه ی عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد، که با تابش نوری مخصوص به بدن نوزاد باعث شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته، در زیر پوست نوزاد می شود. استفاده از دستگاه زردی نوزاد با دستگاه فتوتراپی در نهایت باعث کاهش سطح بیلی روبین خون کودک خواهد شد. کلید سطح تابش که امکان انتخاب شدت نور کم یا زیاد را می دهد. بسیاری از بیمارستانها این خدمات را ارائه می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و درمان زردی نوزاد تنها کافیست با مرکز کودک من ارائه کننده با کیفیت ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۳۲۴۲۶۹۰۱ – ۰۲۵ و ۰۹۳۰۰۶۸۰۱۴۶ تماس بگیرید. Th᠎is  data w as generated wi᠎th the help of G SA  C on᠎tent G᠎ener​ator Dem​ov᠎er​sion᠎.

خوشبختانه دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی از نوع خانگی توسط کودک من ارائه می شود. سردیجات باعث میشوند شیر مادر خنک شود و همه این روند باعث کاهش گرمی در بدن نوزاد میشود که نتیجه آن بهبود زردی و دفع بیلی روبین بدن نوزاد است. البته درمان زردی نوزاد به روش طب سنتی تنها زمانی کاربرد دارد که نوزاد از شیر مادر تغذیه می کند. گاهی بسته به میزان زردی پزشک نوزاد شما تشخیص می دهد که نوزاد حتما باید در بیمارستان و با دستگاه های بیمارستانیِ فتوتراپی درمان شود. پزشک احتمالاً يرقان نوزاد را بر اساس ظاهر کودک شما تشخیص خواهد داد. در بیشتر مواقع وجود علائم زردی نوزاد طبیعی است. اما مطمئن ترین روش برای درمان زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد از کودک من است. 5- کاهش زمان درمان نوزاد شما. تا کنون پیش آمده است که به کارگیری روش های سنتی برای درمان علاوه بر اینکه شدت زردی یا یرقان را کاهش نداده است بلکه باعث افزایش زردی نوزاد شده است، بنابراین اگر قصد درمان زردی نوزاد در منزل را دارید در انتخاب خود دقت کنید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با درمان زردی نوزاد در منزل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با کودک من همراه شوید…

اين تست سطح آنزيم G6PD را اندازه گرفته و كمبود آن را آشكار مي سازد. 3. اگر سطح بیلی روبین بیش از حد بالا باشد ، ممکن است کودک تحت نور خاصی قرار گیرد. زردی نوزاد به این دلیل اتفاق می افتد که خون کودک حاوی بیش از حد بیلی روبین (bilirubin)، یک رنگدانه زرد از گلبول های قرمز خون است. دستگاه فتوتراپی در هر بیمارستانی موجود است، اما در این صورت کودک شما باید بستری شود به علاوه مادر به راحتی نمی تواند به نوزاد رسیدگی کند و یا به و شیر دهد. 6. اگر سطح بیلی روبین نوزاد بسیار بالا باشد یا اگر کودک بیمار به نظر برسد ، به احتمال زیاد نوزاد برای درمان در بیمارستان بستری می شود. اجاره دستگاه زردی نوزاد در قم و منزل و اثر بخشی آن کاملا به اثبات رسیده است. در بیشتر موارد، زردی طی ۲ تا ۳ هفته از بین می رود.

در بزرگسالان و کودکان بزرگتر باید سطح بین 0.3 تا 0.6 میلیگرم بر دسی لیتر باشد. نور فتوتراپی باید طول موج مناسب داشته باشد نورهای با طول موج نامناسب ممکن است به بدن نوزاد آسیب برساند و حتی موجب سوختگی در پوست بدن نوزاد شود. درمان زردی نوزاد مسئله ای بسیار مهم است که می تواند تاثیرگذارترین نکته در زندگی آینده نوزاد شما باشد. برای معرفی بیشتر دستگاه های بیلی چک ساخت شرکت فیلیپس این نکته بسیار مهم بوده که دستگاه فوق الذکر ساخت کشور آمریکا بوده و دارای تائییدیه FDA می باشد و در نوع خود دقیق ترین و پرفروش ترین دستگاه سنجش زردی نوزادان در جهان می باشد. زردی یک تغییر رنگ زرد در پوست و قسمت سفید (صلبیه) چشم است. این امواج ساختار بیلیروبین را بهگونهای تغییر میدهند که امکان دفع آن هم از طریق ادرار و هم از طریق مدفوع فراهم میشود. تولد زودرس : نوزادی که قبل از ۳۸ هفته حاملگی متولد شده است ممکن است نتواند بیلی روبین را به همان سرعتی که نوزادان بلوغ انجام می دهند ، پردازش کند. بهتر است به نوزاد لباس هایی غیر از رنگ های نارنجی و زرد پوشانده شود تا از خطای دید جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *