یافتن مشتریان با درمان زردی نوزاد (بخش A,B,C … )

دستگاه اکسیژن ساز یا همان تغلیظ کننده (غلیظ کننده) اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن یا SPO2 خون شان پایین است) با تغلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند. دستگاه اکسیژن ساز چه زمانی مورد نیاز می باشد؟ دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص (بر اساس اصل جذب سطحی نوسانی در فشار مشخص) جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال (پزشکی) بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد. امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون فنآور ها، تکنولوژی های جدیدی گوی سبقت را در اختیار دارند که دارای ویژگیهای خاصی همچون نداشتن اثرات تخریبی زیست محیطی و انواع آلودگی ها باشند همچنین از نظر اقتصادی دارای ارزش افزوده بالاتر باشند. ت.حه نمایید اجاره دستگاه زردی توسط ما بدون محدودیت می باشد و توانسته ایم با داشتن نمایندگی های متعدد به راحتی این خدمت را در اختیار کلیه هموطنان عزیزمان قرار دهیم. پزشک معالج شما، به دلیل آنکه بدن، خود قادر به دریافت اکسیژن کافی از محیط نیست، درمان با اکسیژن مکمل را تجویز می نماید. This a᠎rticle h as ​be᠎en c re​at᠎ed  by GSA  Conte nt G ener ator D᠎emov ersi on !

توجه به این نکته حایز اهمیت می باشد که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص ویژه ندارد. این دستگاه تمام اتوماتیک و بسیار ایمن بوده و به شکلی طراحی گردیده که جهت درمان زردی نوزادان در منزل به آسانی قابل استفاده می باشد .این دستگاه در منزل ، بیمارستان ، مراکز درمانی و مطب پزشکان قابل استفاده است . فتو تراپی یا دستگاه زردی درمانی است که با نوع خاصی از نور انجام می شود البته نه نور خورشید! برای دوشیدن مقدار مشخص شیر به کمک شیر دوش های برقی، نسبت به نوع دستی آن، وقت کمتری صرف می شود. مادرانی که باید روزانه و به طور منظم شیر بدوشند، این کار را با زحمت کمتری انجام می دهند. بسته به وزن و شدت نور ، وسایل کودک باید در زمان مشخصی زیر دستگاه قرار گیرد. نور باعث تغییر شکل و ساختار مولکولهای بیلی روبین می شود به طوری که می توانند از طریق ادرار و مدفوع دفع شوند.

با توجه به تجربیات شما یا اطرافیانتان، تغذیه مادر در دوران بارداری بر روی زردی نوزاد تاثیر میگذارد؟ حال باید پرسید که چرا اکنون میزان زردی در نوزادان زیاد شده است که باید پاسخ داد این به خاطر ضعف کبدی است که مادران با آن مواجه هستند؛ چراکه اخلاط چهارگانه در کبد تولید میشود و این عضو بدن به نوعی به صورت یک آشپزخانه عمل میکند. خوشبختانه در اکثر موارد، زردی کودکان و نوزادان با شروع به کار کبد، خود به خود از بین میرود و بیلیروبین با غذا خوردن از بدن دفع میشود. یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه علت ایجاد زردی در نوزادان افزایش صفرا در بدن است، گفت: یکی از روشهای از بین بردن زردی، حجامت گوش نوزاد است که باید این کار زیر نظر پزشک انجام شود. کودک خود را با دقت در پنج روز اول زندگی از نظر علائم زردی مانند زردی پوست و چشم کنترل کنید. اسانس رزماری، اثرات سم زدایی و محافظت از کبد را از خودش نشان میدهد. بیشتر بچهها یکی، دو روز پس از تولد زردی خود را نشان میدهند. اجاره دستگاه زردی در شرکت زردی شکن رسام همراه با پک کامل نوزاد ارائه می گردد. شرکت زردی شکن رسام تنها مرکز تخصصی درمان زردی نوزاد با چندین سال تجربه درخشان می باشد.

بی خوابی موجب تشدید زردی می شود. از روش های درمانی مدرن برای کاهش سطح بیلی روبین در خون نوزادان می تواند به تغذیه تقویتی، نور درمانی (فتوتراپی)، ایمونوگلوبولین داخل وریدی (IVIg) یا انتقال خون اشاره نمود. اغلب کیسه و دستمال بخار مایکروویو به همراه دستگاه عرضه می شود. کم خونی همولیتیک : این اتفاق زمانی رخ می دهد که بیش از حد سلول های خونی در اثر بیماری خود ایمنی ، نقص ژنتیکی ، سمیت دارویی یا عفونت از بین برود و کبد قادر به متابولیسم میزان بیلی روبین غیر مستقیم در بدن نباشد. تعداد نوزادان نیازمند به تبادل ترانسفیوژن بین دو گروه یکسان بود (RR: 1.60؛ 95% CI؛ 0.60 تا 4.27؛ RD: 0.11؛ 95% CI؛ 0.12- تا 0.34؛ 54 شرکتکننده). عملکرد درست بدن ما به این منبع ثابت هوا وابسته است. هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن و ۱% گازهای دیگر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *