یک ابزار حیرت‌انگیز که می‌تواند به شما کمک کند اجاره دستگاه زردی نوزاد

پس درمان زردی نوزاد با لامپ مهتابی را کنار بگذارید و با هزینه ای اندک دستگاه زردی نوزاد مناسب خود را از ما اجاره نمایید. گروه سلامت و پزشکی – استاد دانشگاه علومپزشكی شهید بهشتی گفت: قرار دادن نوزاد مبتلا به زردی زیر لامپ مهتابی نه تنها تأثیری در بهبود زردی ندارد بلكه عوارضی را برای چشم نوزاد به وجود میآورد. در صورتی که نوزاد شما به عارضه زردی مبتلا شده است شما باید در ابتدای کار یک آزمایش بابت تعیین درجه زردی بدهید . بعد از اینکه درجه زردی نوزاد شما مشخص شد باید بابت اجاره دستگاه زردی و دریافت مشاوره با مجموعه زردی کلینیک تماس حاصل فرمایید . چه موقع با پزشک تماس بگیریم؟ شما می توانید با تماس با ما از مشاوره برای اجاره دستگاه زردی نوزاد بهره مند شوید. در صورتی که نوزاد شما به عارضه ی زردی مبتلا شده است می توانید از خدمات مجموعه زردی کلینیک استفاده نمایید . نوزادانی که قبل از هفته 37 ام بارداری به دنیا می آیند می توانند به زردی مبتلا شوند .

 Th is data w​as wri​tten by GSA Conte nt  Generator DEMO​!

ضروری به ذکر میباشد که مادران گرامی میبایست بدانند که این پارچه ها و کهنه های نرم و لطیف را هم میبایست هر ۳ ساعت یکبار تعویض کنند که سبب آزار و اذیت نوزادان نشود. نکته های مهمی در قنداق كردن نوزادان وجود دارد که رعایت آنان باعث و رساندن فایده های آن قنداغ به نوزاد میشود. از قنداق نمودن نوزاد در تابستان خودداری کنیم زیرا دمای بدن نوزاد بالا میرود در نتیجه از راه عرق نمودن آب بدن خود را از دست می دهد د و باعث تشدید زردی در بدو تولد نوزاد میشود میبایست دمای بدن نوزاد طبیعی و با دمای محیط زندگی یکی باشد. زردی شیردهی – در صورتی که کودک خوب تغذیه نکند ، در هفته اول زندگی رخ می دهد. معاینه نوزاد تازه متولد شده معمولاً در چند روز اول توسط پزشک متخصص اطفال انجام می شود. واین مبنی بر آن میباشد که قنداق نمودن نوزادان ریشه چند ساله دارد. ۱-حرکت دست و پای نوزاد موجب درست کردن استرس و ترس ناگهانی در نوزاد می شود که سبب بروز رفلکس استارتل درنوزادمیشود، و تا ۴ ماهگی نوزاد ادامه پیدا میکند و خواب راحت را از نوزاد سلب می کند.که می توان با قنداق نمودن نوزاد از بروز این عامل جلوگیری کنیم.

به آرامی پیشانی یا بینی نوزاد خود را کمی فشار دهید اگر رنگ پوست به زردی ملایم تغییر پیدا کرد بدان معنا می باشد نوزاد شما زردی خفیف دارد در غیر این صورت رنگ پوست در آن قسمت کمی روشن تر از رنگ طبیعی بدن او می شود. اگر تغذیه توسط شیر مادر قطع شود، میزان بیلی روبین خون کاهش پیدا می کند و به مقدار متعادل می رسد، و اگر دادن شیر مادر به نوزاد ادامه پیدا کند، ممکن است زردی نوزاد 3 تا ۱۰ هفته نیز طول بکشد. در نوزادان تازه متولد شده ، بدن ممکن است بیش از فرآیند تولید کبد ، بیلی روبین تولید کند. با این حال ، کبد نوزاد تازه متولد شده نمی تواند بیلی روبین را به همان سرعتی که تولید می شود فیلتر کند و در نتیجه باعث افزایش هیپربیلی روبینمی (بیلی روبین بیش از حد) می گردد. این عارضه اگر به موقع با اجاره دستگاه زردی نوزاد درمان شود کاملا بی خطر بوده و سریع درمان انجام می شود اما اگر در همان ابتدا درمان صورت نگیرد می تواند صدمات جبران ناپذیری به جای بگذارد .

اجاره دستگاه زردی نوزاد با توجه به درجه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل در صورت تجویز پزشک ، مفید و تاثیر گذار خواهد بود. در چنین مواردی ابتدا بهتر است تمامی اتصالات دستگاه را چک کنید. درصورتی که مقدار زردی کم باشد، روشهای درمان خانگی زردی نوزاد وجود دارد اما بهتر است پیش از امتحان کردن آنها با پزشک در این رابطه مشورت کنید. مثلاً در طی روز دوبار و در طول شب شب ۱ بار قنداق را باز کنند و حدوداً ۱ ساعت استراحت به نوزاد دهند تا خستگی پا و دست نوزاد بیرون رود و به قول خودمان هوا بخورد .هنگام قنداق نمودن میبایست سر و و شانه های نوزاد را بوسیله پارچه های نرم بالاتر از بقیه اعضای بدن نگهداریم تا او به سمت بالا نرود.بهتر میباشد نوزاد را تا حدوداً ۱ ماهگی یا ۴۰ روزگی قنداق نمایید .اینکاربه بهتر خوابیدن نوزاد یاری فراوانی میکند. چه نکته هایی میبایست هنگام قنداق نمودن نوزاد رعایت شود؟ قنداق كردن نوزادان زمانی مثمرثمر خواهد بود که پایان نکته ها ایمنی هنگام قنداق نمودن رعایت شود در هنگام قنداق نمودن میبایست از پارچه ای لطیف و نرم استفاده شود تا پوست حساس نوزاد آسیب نبیند.از بستن پا بندقنداق ویا محکم بستن دست و پای نوزاد اجتناب نمایید زیرا به نوزاد احساسه خفگی دست میدهد و یا این که موقع کشیدن دست پا، جهت قنداق نمودن آسیب جدی میبیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *