یک اجاره دستگاه زردی نوزاد ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

دستگاه بیلی روبین تست زردی نوزاد بدون خونگیری از جمله وسایل پیشرفته و ضروری دنیای پزشکی برای فهمیدن میزان زردی نوزاد با استفاده از مشخص کردن اندازه ی بیلی روبین نوزادان و شیرخوارگان از راه پوست بدن آن ها است. اجاره دستگاه زردی نوزاد راهی است که والدین نوزادان مبتلا به زردی در پی آن هستند؛ زیرا هم هزینه مناسبی دارد. زیرا ما بهترین و مناسب ترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد را از شما دریافت می کنیم. فتوتراپی روشی که در این روش به وسیله ی تابش نوری مخصوص زردی نوزاد را درمان می کنند . اصلی ترین روشی که برای درمان زردی نوزاد استفاده می شود استفاده از دستگاه فتوتراپی است ، والدین نوزاد می توانند نوزاد خود را برای درمان در بیمارستان درمان کنند یا برای درمان نوزاد خود نسبت به کرایه دستگاه زردی نوزاد و درمان در منزل اقدام نمایند . برای تغییر شکل بیلی روبین استفاده می شود و در نتیجه کودک با این روش بهتر می تواند این ماده رنگی را تنظیم شود. Th is da​ta was generat ed  by GSA Conte nt Gen erat᠎or​ Demoversion​.

بیلی روبین که در بدن ایجاد می شود یک ماده ی سمی است و باید به طریقی از بدن دفع بشود. به صورت کلی دیدگاهی که از گذشته میان افراد وجود داشته این است که در صورتی که نوزاد در بیمارستان بستری شود می تواند روند درمانی بهتری داشته باشد در صورتی که پزشکان بر این باورند در صورتی که بیماری وجود دارد که می توان آن را در منزل درمان کرد نیازی به بستری در بیمارستان نیست . در این صورت پزشک متخصص برای درمان نوزاد، تا 48 ساعت شیردهی مادر را قطع میکند و پس از این مدت مادر دوباره میتواند شیردهی به نوزاد را آغاز کند.» باید بدانید که اگر زردیهای غیرمستقیم، حاد شوند و به بالاتر از عدد 25 برسند، مقدار بیلیروبین در مغز، از سد مغزی گذشته و نوزاد در اثر این اتفاق دچار عقب افتادگی ذهنی، فلج اعصاب مغزی، مشکل در یادگیری و معلولیت میشود. نوزادان نارس نیز ممکن است کمتر تغذیه کنند و دفع کمتری داشته باشند و در نتیجه بیلیروبین کمتری از طریق مدفوع دفع شود. سطح بیلیروبین به طور طبیعی در مردان کمی بالاتر از زنان است. • از این رو اولویت با افرادی است که در خرید دستگاه زردی نوزاد زودتر اقدام نمایند.

اگر پزشک متخصص نسبت به درمان زردی نوزاد در منزل نظر مثبتی داشته باشد شما می توانید یک دستگاه فتوتراپی با کیفیت را از شرکت ما اجاره نمایید و درمان زردی نوزاد را در منزل دنبال کنید. زردی نوزادان با لامپ درمان می شود؟ می توان گفت که تقریبا اکثر نوزادان متولد شده درجاتی از زردی را در بدن خود دارند. کودکانی که شیر خشک می خورند، در هفته اول خوردن حدود 30 تا 60 میلی لیتر شیر و با فاصله 2 تا 3 ساعت لازم است. روش ۳- تنها عامل موثر در کاهش زردی تغذیه مکرر نوزاد با شیر مادر و افزایش دفع ادرار نوزاد است. اگر سؤال یا نگرانی در مورد میزان و تغذیه نوزاد با شیر مادر یا مشکلی درمورد شیردهی دارید، با پزشکتان مشورت کنید. زردی گرفتن نوزاد باعث نگرانی اکثر والدین خواهد شد می خواهیم به روش های برطرف کردن این عارضه و خطرات مختلف آن برای سلامت کودک اشاره کنیم. نوزاد زمانی دچار زردی می شود که بیلی روبین خون او بالا رفته باشد .

در اکثر اوقات، مشکلی ایجاد نشده و این زردی طی دو هفته برطرف می شود. زردی (یرقان) مشکلی است که در یک سوم نوزادان رخ می دهد. به یاد داشته باشید که در مراکز بهداشت نیز میتوانید آزمایشات غربالگری بین روزهای سوم تا پنجم بعد از تولد کودک را انجام دهید، اما این مراکز طبق قوانین فقط سه بیماری کمکاری مادرزادی غدۀ تیروئید، فنیل کتنوری و نقص آنزیم G۶PD یا فاویسم را انجام میدهند و دو بیماری دیگر که شربت افرا و گالاکتوزمی نام دارد، از طریق مراکز بهداشت قابل بررسی نیست، بنابراین اگر میخواهید تمام این پنج بیماری به شکل کامل بررسی شود، میتوانید از پزشک کودکتان بخواهید درخواست انجام آنها را برای شما بنویسد تا با مراجعه به آزمایشگاههای معتبر شهرتان آنها را انجام دهید. در این جلسات، تستی ارائه می شود تا مشخص شود آیا کودک تاخیر رشد خاصی مثل تاخیر حرکتی دارد یا خیر. در صورت مشاهده علائم زردی در کودک مهم است، که با پزشک خود تماس بگیرید، و پس از ویزیت پزشک در منزل اگر نوزاد شما مشکوک به زردی باشد، زردی آن معمولاً قابل درمان است، ولی در عین حال در برخی موارد می تواند باعث آسیب مغزی شود. Art​ic le h​as ​be​en cre᠎ated by G᠎SA Conte nt G enerator DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *