یک جدید مانکن برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در کرج

جسم و جان نوزادان بسیار نحیف است بنابراین واقعا مهم است که دستگاه فتوتراپی هیچ آسیبی برای سلامتی آن ها ایجاد نکند و فاقد اشعه یو وی باشد. بسیار مهم است که در انتخاب دستگاه فتوتراپی سراغ دستگاه هایی بروید که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند در غیر اینصورت ممکن است دستگاه های غیر مجاز آسیب های جدی و جبران ناپذیر به سلامت نوزاد شما وارد کنند. اگر میزان بالایی از بیلی روبین در خون شما تشخیص داده شود ، پزشک ممکن است بخواهد آزمایش خون بیشتری یا سونوگرافی انجام دهد. زمان مناسب برای انجام حجامت در بانوان باردار بعد از ماه چهارم و در سه ماهه دوم حاملگی پیشنهاد شده است، فراموش نکنید قبل از انجام حجامت حتما با پزشک خود مشورت کرده و از او راهنمایی بخواهید. برای شروع بعد از اینکه تصمیم قطعیتان را برای بچهدار شدن گرفتید باید مستقیم به مطب پزشکان زنان و زایمان بروید و تحتنظر پزشک متخصص از نظر میزان آمادگی برای بچهدار شدن مورد بررسی قرار بگیرید.

بنابراین می توانید بعد از روشن کردن دستگاه آن را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه فتوتراپی میزی؛ برای استفاده از این نوع دستگاه فتوتراپی کافی ست آن را در جایی مسطح قرار دهید و پایه های دستگاه را باز کنید. با یک تماس می توانید علاوه بر مشاوره جهت خرید و اجاره تجهیزات با کارشناسان و پرستاران خبره ما، تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را سفارش دهید. فروش دستگاه زردی نوزاد شامل پکیج کامل دستگاه زردی نوزاد است که حاوی دوازده دستگاه زردی نوزاد و یا دستگاه فتوتراپی به همراه لوازم و محصولات جانبی از جمله شرت ضد زردی و چشم بند ضد زردی که مورد نیاز نمایندگان است در یک دستگاه وانت پراید جایگذاری و قابل حمل می باشد. برای درمان زردی یکی از دستگاه هایی که عوارض جانبی آن بسیار کم می باشد و می توان گفت که عوارضی ندارد دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی نوزاد) است. شیر خشت و ترنجبین به مقدار کم ملین و به مقدار زیاد مسهل هستند ولی اسهال آنها با سایر مسهل ها فرق دارد. با یک تماس تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید.

نور افکن هالوژن، لامپ فلوئورسنت، لامپ فلوئورسنت متراکم و دیود ساطع کننده نور یا همان ال ای دی از جمله منابع نوری هستند که در دستگاه های فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها می توانند لامپ های فلوئورسنت یا ال ای دی داشته باشند و همچنین تعداد لامپ ها در آن ها متفاوت باشد. انواع مختلفی از دستگاه های فتوتراپی دارای تعداد لامپ های مختلف هستند و ممکن است از نوع دوقلو یا چندگانه باشند. با این حال، از آنجایی که ارزیابی سطح بیلی روبین ممکن است بر اساس ظاهر کودک دشوار باشد، اکثر متخصصان توصیه میکنند که در دو روز اول آزمایش پوست یا خون انجام شود، حتی اگر نوزاد زردی نداشته باشد. با توجه به نوع منبع نوری قیمت دستگاه فتوتراپی نیز تفاوت خواهد کرد. انواع دستگاه فتوتراپی را می توان بر اساس منبع نوری نیز دسته بندی نمود. دیدن چشمان و پوست زردرنگ کودک شما به راحتی والدین را به حالت وحشت در می آورد ، مخصوصاً اگر قبلاً هرگز آن را ندیده اید. در فلج مغزی اندام فوقانی و تحتانی نوزاد قادر به حرکت وکارکردن نیستند و یک حالت سفتی یا اسپاستیک را ممکن است همیشه تا آخر عمر داشته باشد. زردی ممکن است در طی ۲ تا ۴ روز پس از تولد شروع شود و معمولا قبل از پخش شدن در سراسر بدن، در صورت دیده می شود. This artic​le w as ​done ᠎by G​SA​ Con​te nt Ge​nera to r DEMO.

واین آرمایشات از آزمایش غربالگری در اوایل تولد در ۵روزگی ڪه بهداشت انجام میدهد ڪاملا متفاوت است. علائم زردی نوزاد در بدو تولد در اکثر مواقع طبیعی بوده و جای نگرانی برای والدین ندارد. زردی نوزاد به این دلیل اتفاق می افتد که خون کودک حاوی بیش از حد بیلی روبین (bil-ih-ROO-bin) ، یک رنگدانه زرد از سلول های قرمز خون است. زردی در نوزاد تازه متولد شده بسیار شایع است و می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که نوزادان دارای سطح بالایی از بیلی روبین باشند ، بیلی روبین ماده زرد رنگی است که در هنگام تجزیه طبیعی سلول های قرمز خون ایجاد می شود. همراه است و همه این علایم ناشی از بالا رفتن سطح بیلی روبین در خون است که بیشتر از ۳ هفته کودک را درگیر کرده است و اقدامات درمانی انجام نشده است. دستگاه های فتوتراپی دارای ساز و کار مشابهی هستند و همه آن ها بر پایه تابش نور کار می کنند اما تفاوت در جزئیات موجب شده تا قیمت های متنوعی را در بازار خرید دستگاه فتوتراپی شاهد باشیم. هر غذا و نوشیدنی مستلزم میزان مشخصی کار کبد هستند. قیمت اجاره دستگاههای فتوتراپی 4 لامپه معمولی از حدود 30 هزار تومان شروع شده و تا 100 هزار تومان در هر شب قابل تغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *