یک سلاح مخفی برای قیمت دستگاه زردی نوزاد

اگر کودک به شدت زرد شود ، پزشکان می توانند برای از بین بردن بیلی روبین اضافی که به عنوان “انتقال تعویض” شناخته می شود ، انتقال خون نیز انجام دهند. تابش ساطع شده توسط هر یک از این منابع نور باید فیلتر شود، به دلیل سطوح بالای آنها که می تواند باعث آسیب به چشم و پوست شود، لوله های فلورسنت نیازی به فیلترهای اضافی ندارند زیرا سطوح تشعشعات مضر را ساطع نمی کنند زیرا مقدار اشعه مادون قرمز یا فرابنفش ساطع شده از LED ها قابل توجه نیست. در صورت تشخیص زردی ابتدا نوزاد باید تحت آزمایش میزان بیلی روبین قرار گیرد تا از زردی و میزان آن در خون نوزاد مطمئن شوید. یک پزشک یا پرستار ممکن است بیلی روبین کودک را با استفاده از نورسنجی که روی سر کودک قرار می گیرد بررسی کند. با این حال ، در صورت نیاز به درمان ، باید نسبت به رفع زردی اقدام نمایید. اجاره کردن این دستگاه های زردی یا همان فتوتراپی یکی از مهم ترین ملزومات و اصلی ترین راه های درمان زردی نوزاد شما می باشد. حالا وقتش رسیده که از بارداری خود مطمئن شوید!

 Po​st h as been g enerated by GSA C onte᠎nt​ Gener​ator DEMO .

قیمت دستگاه زردی نوزاد در کرج را می توانید تنها با یک تماس مطلع شوید . مامان شدن این روزها به سبک قدیمها و تنها با گذر از 9 ماه بارداری ممکن نیست و پیچیدگیهای خاص خودش را دارد.در حال حاضر برای اینکه به سلامت روحی مادران طی بارداری و زایمان و دوران سخت و شیرین بعد از آن کمک شود و در ضمن مادران اطلاعات بهروز و کاملی درمورد بچهداری داشته باشند، کلاسها و کتابهای متنوعی وجود دارد. 3. نوزادانی که به خوبی از آن ها مراقبت نمی شود. حداقل ، نوزادان باید از نظر زردی در هر 8 تا 12 ساعت در 48 ساعت اول زندگی و دوباره قبل از 5 روزگی بررسی شوند. بنابراین برای پزشک مهم است که کودک شما را در این مدت از نظر زردی بررسی کند. نوزادان با زردی شدیدی باید از نظر شنوایی هم مورد بررسی قرار گیرند. در سه ماهه اول ماهی یک بار و در سه ماهه دوم هر دو هفته یک بار و در سه ماهه سوم هر هفته یک بار باید حضوری با دکتر یا ماما ملاقات کنید. یکی از قسمتهای هیجانانگیز دوران بارداری، سونوگرافی است که معمولا چهار بار طی دوران بارداری (ماه دوم، اواخر ماه سوم و ششونیم ماهگی و اواخر بارداری) برای بررسی میزان رشد جنین و سلامت بارداری با صلاحدید پزشک انجام میشود.

برای تعیین میزان بیلی روبین در سیستم نوزاد ممکن است از آزمایشاتی مانند نوموگرام استفاده شود. اجاره دستگاه فتوتراپی به حذف بیلی روبین از خون کمک می کند ، در عین حال از ایجاد کرنیکتروس نوزاد جلوگیری می کند. امروزه کمتر کسی نوزاد خود را برای درمان زردی در بیمارستان بستری میکند چراکه میتوان به راحتی برای اجاره دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی اقدام نمود. اگر توصیه مبنی بر این بود که باید برای اجاره دستگاه زردی اقدام کرد، آن وقت ما در خدمت شما هستیم. با کمک سونوگرافی شما و همسرتان میتوانید در مونیتور کوچکی فرزندتان را برای اولینبار تماشا کنید و صدای تپشهای تند و بیقرار قلبش را بشنوید و در جریان همین سونوها جنسیت بچه را هم میفهمید که آن هم هیجان خاص خودش را دارد. وی با تاکید براینکه تمام نوزادانی که دچار زردی میشوند باید به متخصص اطفال ارجاع داده شوند عنوان کرد: اگر زردی در بیمارستان تشخیص داده شود تمام مراحل درمان به خوبی انجام میشود ولی اگر بعد از ترخیص از بیمارستان این عارضه بروز پیدا کرد خانوادهها باید توجه داشته باشند نوزادان را در اسرع وقت به مراکز درمان انتقال دهند زیرا ممکن است زردی آنها شدت بیشتری پیدا کند.

اهداف اوليه در درمان زردی پيشگيري از صدمه مغزی ناشی از بيليروبين است. اگرچه اثرات خاص کرنیکتروس نوزاد ممکن است متفاوت باشد ، آسیب مغزی ناشی از کرنیکتروس دائمی است و بنابراین اغلب منجر به ناتوانی مادام العمر می شود که به مراقبت ، درمان و منابع مالی قابل توجهی نیاز دارد. زردی که در 24 ساعت اول پس از تولد ظاهر می شود ، جدی است و نیاز به درمان فوری دارد. اگر بیماری یرقان پیآمد عملکرد نامناسب کبد در چند روز اول عمر نوزاد باشد، زردی از نوع فیزیولوژیک است. دستگاههای زردی شکن رسام شامل دستگاههایی با 4 ,6,8 لامپ هستند که نیازهای روز را بطور کامل پوشش میدهد. 9 ماه ملاقات با دکتر! هزینه ملاقات با پزشک متخصص باتوجه به اینکه مطب پزشک در کدام منطقه باشد متفاوت است اما طبق تعرفه مصوب وزارت بهداشت، مبلغ ویزیت پزشکان متخصص زنان و زایمان26 هزار تومان است البته برای زایمان باید در بیمارستانی که پزشک مدنظرتان در آن کار میکند با نزدیک شدن به زمان زایمان به صورت جداگانه تشکیل پرونده بدهید، اگر هم بخواهید در مراکز بهداشت موجود در محلات تحتنظر باشید این مرحله برایتان مجانی در میآید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *