یک نکته برای افزایش چشمگیر شما (r) اجاره دستگاه زردی نوزاد

توانسته ایم بروز ترین و جدیدترین دستگاه های فتوتراپی و دستگاه زردی نوزاد را تولید و به بازار ارائه نماییم شمامی توانید با استفاده از خدمات فتوتراپی ما در شرکت زرد ایران از خدمات ویژه همچون پشتیبانی شبانه روزی ، ارائه آموزش های نحوه کار با دستگاه ها و سایر خدمات ویژه مان بهره مند شوید بهترین شرکت اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل هستیم . این شهر نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت میباشد. همانطور که از جدول محاسبه زردی در نوزادن مشخص است، درجه زردی بر اساس سن کودک بررسی میشود. تغذیه مادر نقشی در ابتلای کودک به زردی ندارد. زرد رنگ بودن شیر مادر به ویژه در روزهای نخست، به هیچ وجه منجر به ابتلای نوزاد به زردی نمیشود. دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی با تابش نور ویژه باعث شکسته شدن بیلی روبینهای زیر پوست کودک میشود. یک پرستار کودک هر روز در طول درمان فتوتراپی برای انجام این آزمایش و بررسی وضعیت نوزاد شما را در منزل می تواند کمک شایانی به شما در بهبودی بکند. اینها علائمی هستند که نشان میدهند روند زردی رو به بهبودی است؛ اما قطعا آزمایش بیلیروبین بهترین راه برای تشخیص وضعیت زردی نوزاد است.

اغلب نوزادان 1 الی 2 روز پس از تولد، زردی را در خود را نشان میدهند. برعکس این باور غلط، شیردهی مکرر مادر به نوزاد در نخستین روزهای پس از تولد سبب کاهش زردی نوزاد خواهدشد. سطح بیلی روبین معمولاً بین ۳ تا ۷ روز پس از تولد به اوج خودش می رسد. هیچ نوزادی با زردی بهدنیا نمیآید؛ زیرا تا هنگام تولد نوزاد، جفت کار کبد را انجام میدهد و زردی را دفع میکند. آيا مشكلي در هنگام زايمان داشته ايد. یرقان و یا زردی به دلیل بالا بودن ماده ای به نام بیلی روبین و تجمع آن در خون به وجود می آید.بیلی روبین از شکسته شدن گلبول های قرمز فرسوده و پیر که دیگر کارایی ندارند در خون به وجود می آید که معمولا توسط کبد و از طریق مدفوع و ادرار نیز دفع می شود و زمانی که جنین در شکم مادر قرار دارد این کار توسط مادر انجام می شود و در هنگام تولد کودک معمولا تا چند روز اول زندگی ،کبد به صورت درست شروع به کار نکرده است و این باعث می شود بیلی روبین ها از خون خارج و دفع نمی شوند و همین باعث بالا رفتن میزان بیلی روبین در خون می شود و این مسئله هم باعث زرد شدن رنگ پوست و تجمع رنگدانه و بیلی روبین زیر پوست می شود اما به احتمال زیاد و در اکثر مواقع بعد از چند روز که کبد کودک شروع به کار کرد این مشکل نیز رفع خواهد شد اما در صورت ادامه داشتن علائم زردی باید حتما به پزشک مراجعه شود زیرا ادامه پیدا کردن زردی برای کودک خطرناک است .

اين ماده توسط ادرار و مدفوع از بدن دفع مي شود. اين جذب نور بيلي روبين را تغيير داده و در نتيجه نوزاد به سادگي مي تواند آن را از طريق مدفوع و ادرار دفع كند. مکمل هایی که برای زردی نوزاد به مادر داده می شود مواردی از قبیل چای کامفری، قاصدک و گل نپتون هستند که مصرف این مواد توسط مادر و انتقال مواد مغذی آن توسط شیر دهی به کودک به درمان نوزاد کمک می کند. پزشك معاينات فيزيكي نوزاد را انجام داده و از شما سوالاتي مي پرسد. احتمالا پزشك براي اطمينان از برطرف شدن يرقان از شما مي خواهد تا در خانه نوزاد را با دقت بيشتر تحت نظر داشته باشيد. با اجاره دستگاه زردی نوزاد از مراکزی که دارای مجوز معتبر هستند، میتوانید با خیالی آسوده طی آموزشهای دریافتی از کارشناس شرکت روشن طب، نوزاد خود را در زیر دستگاه فتوتراپی معتبر بخوابانید. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در شهرری تنها کافیست با ما تماس بگیرید. Po᠎st h as be en created ​by G᠎SA  Content G᠎en᠎erator Dem​ov​ersi on​.

نور فتوتراپی باید طول موج مناسب داشته باشد نورهای با طول موج نامناسب ممکن است به بدن نوزاد آسیب برساند و حتی موجب سوختگی در پوست بدن نوزاد شود. دستگاه زردی یا دستگاه فتوتراپی با لامپ های LED را با ما تجربه کنید. در صورتيكه زردي كمتر از يك روز بعد تولد ظاهر شود نوزاد احتمالا با يكي از اين مشكلات روبرو است. البته در زردی شیر مادر، پزشک ممکن است استفاده از شیر مادر را به طور موقت قطع و شیر خشک را جایگزین کند، اما ترنجبین و شیر خشت بیشتر سبب افزایش دفع مدفوع شده و تاثیر بسزایی در کاهش میزان زردی ندارد و هیچ گاه نباید نوزاد را صرفا با این مواد تحت درمان قرار داد و حتما باید با پزشک مشاوره شود. نور شکل و ساختار مولکول های بیلی روبین را به گونه ای تغییر می دهد که می توانند از ادرار و مدفوع دفع شوند. ۳. انسداد مجرای صفراوی: مانع تنظیم بیلی روبین توسط کبد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *