یک کاملاً جدید مدل برای درمان زردی نوزاد

زردی دو علت اصلی دارد که عبارتند از : ایجاد بیش از حد بیلی روبین خون و اختلال در دفع آن. هر فرد مبتلا به زردی که نشانه اصلی بالا بودن میزان بیلی روبین است ، باید به پزشک مراجعه کند. اگر از فناوری های باروری و درمان های نازایی استفاده می کنید راه هایی را در نظر بگیرید که شانس دوقلو یا چندقلویی زایی را کم کند چرا که چند قلو زایی ریسک تولد نوزاد با وزن کم را بسیار بالا می برد. در منزل 17. خدمات آمبولانس مجهز (زمینی – هوایی- دریایی) 18. سنجش و کنترل فشار و قند خون بخش تخصصی نگهداری و مراقبت از کودک و نوزاد در منزل baby sitter 1. مراقبت و نگهداری همراه با کلیه امورات شخصی کودک و نوزاد دلبندتان را با خاطری آسوده به ما بسپارید 2. اعزام پرستار تضمینی کودک با کارت بهداشت و سابقه کار مفید با امکان استعلام (نگهداری نوزاد دوقلو و چند قلو) 3. اعزام پرسنل تحصیلکرده متعهد مجرب و حرفه ای و کارآزموده به تمام نقاط تهران – ایران وجهان 4. مراقبت و نگهداری از کودک با نظارت تیم پزشکی و روانشناسی کودک و کلیه مراقبتهای پرستاری در منزل 5. درمان زردی نوزادان با دستگاه های فوق پیشرفته بیمارستانی در منزل 6. ما مجموعه ای از روانشناسان کودک و کودکیاران با تجربه را گردهم آورده ایم تا نگرانی هایتان را به عهد بگیریم و شما با فراغ بال و آرامش کامل به امورات شغلی و روزمره خود بپردازید.

ارائه خدمات یکپارچه و ده گانه با بهترین قیمت در کوتاهترین زمان با پشتیبانی و پاسخگوئی 24 ساعته و ارزیابی مداوم سرویسهای ارائه شده و عملکرد پرسنل اعزامی در کنار تیم هماهنگی و برنامه ریزی فوق حرفه ای و با تجربه جهت ارائه مشاوره و راهنمایی به کارفرمایان و خدمات متعدد و ارزشمند دیگر از شاخصه های مهم مرکز پرستاری طپش می باشد که با بیش از 20 سال سابقه درخشان و افتخار جاودانه به همراه کادر مجرب و تحصیلکرده با بهترین خدمات و نازلترین قیمت ممکن در سطح کشور در خدمت شماست. 1. مراقبت و نگهداری همراه با کلیه امورات شخصی کودک و نوزاد دلبندتان را با خاطری آسوده به ما بسپارید. 6. ما مجموعه ای از روانشناسان کودک و کودکیاران با تجربه را گردهم آورده ایم تا نگرانی هایتان را به عهد بگیریم و شما با فراغ بال و آرامش کامل به امورات شغلی و روزمره خود بپردازید. این مشکل باعث می شود که تخلیه صفرا از کبد شما کند یا به طور کامل متوقف شود. گاهی یک نفر توصیه می کند حتما فرزند خود را زیر نور مهتابی قرار دهید تا فرزند شما دچار زردی نشود. این مشکل گاهی از طریق ژنتیک منتقل می شود، اما بیماری های خود ایمنی ، بزرگ شدن طحال یا عفونت نیز می تواند باعث آن شود.  Article was generat᠎ed with t᠎he help  of G​SA C onte nt G​ener​ator  DE᠎MO .

یکی از بیماری هایی که گاهی به طور جدی نوزاد و والدین او را دچار مشکل می کند، زردی است. گاهی پروسه درمان برای بعضی از نوزادان طولانی سپری میشود و این برای یک خانمی که تازه زایمان کرده است بسیار سخت است. زردی ابتدا تنها صورت را دربرمی گیرد ولی رفته رفته قفسه سینه، ناحیه شکم، پاها و کف پا و اندام های تحتانی را نیز درگیر می کند زردی در نوزادان گاهی باعث خستگی مفرط و سوءتغذیه می شود. هزینه اجاره واقعی این دستگاه 25 هزار تومان به ازای هر روز ولی برای استفاده اهالی روستای کهنه فقط مبلغ 10 هزار تومان می باشد. برای اجاره این دستگاه و طریقه استفاده می توانید به درمانگاه روستای کهنه در ساعات اداری مراجعه نمایید. با شیوع این بیماری و ضرورت و اعلان نیاز اهالی روستای کهنه ، دستگاه درمان زردی و یا همان فتوتراپی برای درمانگاه روستای کهنه خریداری شده است و این درمانگاه مجهز به دستگاه فتوتراپی برای بهبود و تکمیل خدمات درمانی شده است. در صورتی که نوزادتان زردی کمی دارد، نیاز آن چنانی به درمان نیست اما با این وجود بعد از مشاوره با پزشک میتوانید نوزاد خود را حداقل ۴ بار در روز به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید.

در مدت حاملگی کبد مادر بیلی روبین جنین را نیز دفع می کند. سیر به سم زدایی کبد کمک می کند و بنابراین در بهبود زردی نقش دارد. اگر زردی ناشی از یک مشکل اساسی مانند عفونت باشد، معمولاً نیاز به درمان دارد. در بسیاری از موارد ، بیلی روبین بالا نشانه چیزی نیست که نیاز به درمان فوری داشته باشد. اگر پزشک بلافاصله مطمئن نباشد که چه چیزی باعث بالا رفتن سطح بیلی روبین در شما شده است ، ممکن است لازم باشد آزمایش های دیگری انجام دهید. در صورتی که آگهی رایگان خود را بروز رسانی کنید آگهی شما بالاتر از آگهی های رایگان دیگر نمایش داده می شود و در صفحه اول قرار میگیرد. یرقان معمولاً در پنج روز اول بعد از تولد ظاهر میشود. نمایش آگهی ها با الماس در صفحه اول و بالاتر از تمام آگهی ها. به صورت کلی زردی نوزاد دارای علل مختلفی است که یکی از این علت ها می تواند زردی نوزاد با شیر مادر باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *